قیمت پشم شیشه کوبیده ضد حساسیت

 از جمله پشم شیشه هایی که با صنعت نانو تولید شده اند می توان به مواردی اشاره کرد مانند: پشم شیشه پلاست معمولی، پشم شیشه پلاست آنتی باکتریال، پشم شیشه پلاست آنتی فایر و پشم شیشه پلاست آنتی استاتیک که هر کدام از این موارد در صنعتی قابل استفاده هستند.

در این قسمت سعی داریم به چگونگی قیمت پشم شیشه و کاربرد آن در موقعیت های مختلف بپردازیم.یکی از خصوصیات پشم شیشه جذب انرژی صوتی است و به بهبود کارکرد صوتی دیوار ها، کف و سقف کمک می کند تا از انتقال هر گونه آلودگی صوتی جلوگیری شود.پشم شیشه به صرفه جویی در انرژی و کاهش تولید انرژی تاثیر بسزایی دارد به این صورت که باعث ایجاد تعادل گرمایش و سرمایش مورد نیاز می شود و از تلف شدن انرژی جلوگیری می کند.

از معایب پشم شیشه می توان به ساختار فبیری آن اشاره کرد که در برابر رطوبت از مقاومت کمی برخوردار است و افراد در تماس مستقیم با این محصول باعث ایجاد مشکلات پوستی و تنفس و ضعف در دید می شوند.تحقیقات نشان داده که الیاف های پشم شیشه سرطان زا بوده و موجب بیماری های پوستی و ریوی می شود این خصوصیت سرطان زایی می تواند بر روی محیط زیست و حتی حیوانات تاثیر گذار باشد و به ایجاد تومور های خطرناک ختم شود، پس افراد در هنگام کار نباید در تماس مستقیم با این محصول باشند و حتما باید از عینک و دستکش و پوشش های یکبار مصرف با آستین های بلند استفاده کنند.

پشم شیشه ی کوبیده

همانطور که می دانید، محصولاتی که از الیاف معدنی به دست می آیند را پشم شیشه می نامند که این پشم شیشه ها دارای انواع مختلفی همچون پشم شیشه ضد حریق هستند که پشم شیشه کوبیده جزئی از آنها می باشد. امروزه معمولا از پشم شیشه ها در صنایع مختلفی به کار می برند، زیرا این محصولات به جهت اینکه قابل بازیافت می باشند، ایجاد آلودگی نمی کنند.

معمولا از پشم شیشه های کوبیده به دلیل اینکه در برابر صدا و حرارت عایق می باشند، می توان در تولید مصارفی مانند پوشاک، کالای خواب ، خیاطی، لابه لای درزهای پنجره ها و همچنین سرامیک استفاده نمود.

پشم شیشه کوبیده

این پشم شیشه ها ویژگیهایی دارند که عبارتند از: آنها تقریبا به حالت زبری می باشند و به هیچ عنوان قابلیت کشسانی ندارند و معمولا دارای ضخامت هستند که به همین صورت تولید و وارد بازار می شوند. مراحل تولید این پشم شیشه کوبیده را برای شما بازگو می کنیم:

ابتدا مواد اولیه ای که برای تولید پشم شیشه مناسب می باشد که همان شیشه است را با پودر سنگ آهک، ماسه، کربنات کلسیم و دیگر مواد افزودنی در داخل دستگاه های مخصوص می ریزند و آنها را ذوب و مخلوط کرده و در چند مرحله به پشم شیشه تبدیل می شوند.

در نهایت این پشم شیشه های تولید شده را در طی فرایندی به پشم شیشه کوبیده تبدیل می کنند که معمولا دارای ضخامتهای مختلف می باشند و به صورت بسته بندی به بازارهای هدف ارسال می کنند.

پشم شیشه ضد حساسیت

پشم شیشه از زمانهای قدیم نیز بوده است و همچنین به عنوان یک عایق صوتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین پشم شیشه به عایق حرارتی هم معروف می باشد و از آن نیز بسیار استفاده می نمایند. اکثر افراد نمی دانند پشم شیشه چیست و چه کاربردی بر ضد حریق و حساسیت دارد به همین دلیل ترجیح می دهند این محصول را خریداری نکنند یا به نوعی بیخیال می شوند، برخی دیگر نمی دانند اصلا این محصول چیست و تا به امروز حتی اسم آن را هم نشنیده اند.

پشم شیشه ضد حساسیت

امروزه پشم شیشه ضد حساسیت جزو یکی از پر کاربرد ترین محصولاتی است که در بازار داخلی به فروش نیز می رسد زیرا از این محصول به عنوان یک عایق نیز استفاده خواهد شد و همچنین مجموعه ما پشم شیشه ضد حساسیت را در ضخامتهای مختلف نیز تولید کرده و به بازار عرضه می کند زیرا هر ضخامت این محصول دارای فایده خود نیز می باشد به همین منظور هر کدام از این کالا که ضخامتش فرق می کند، قیمت آن هم متفاوت است.

مجموعه ما بهترین متخصصین و کارشناسان خود را در این زمینه به کار گرفته است تا بتواند با کیفیت ترین نوع پشم شیشه متری را تولید کرده و به دست مردم نیز برساند از همین رو ما بهترین الیاف موجود در بازار را برای تولید محصولات خود به کار گرفته ایم تا یکی از بهترین پشم شیشه ها را بتوانیم در ایران تولید کنیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.