دیدنی های رایگان کیش

بسیاری بر این باورند که تور کیش و سفر به این جزیره زیبا، یک سفر گران قیمت و پر هزینه از آب درخواهد آمد، اما در این جزیره دیدنی‌های رایگان بسیاری وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بازدید کرده و یک سفر عالی با هزینه مناسب داشته باشید. اگر شما قصد دارید یک سفر ارزان به کیش داشته باشید، با ما همراه شوید تا با دیدنی‌های رایگان کیش بیشتر آشنا شویم.

باغ راه ایرانی

اگر دوست دارید در تور کیش، نسخه کوچک شده ایران زیبا به همراه جاذبه‌های گردشگری کیش را ببینید، حتما سری به باغ راه ایرانی بزنید. این باغ راه یک تفریح رایگان در کیش است که شما می‌توانید چند ساعت از غروب یا شب خود را به آن اختصاص دهید. در این باغ راه می‌توانید جاذبه‌های گردشگری مختلف ایران مانند دروازه قرآن شیراز، عالی قاپو، پل دختر لرستان و چیزهای دیگر را در یک نسخه کوچک و زیبا ببینید.

پارک ساحلی سیمرغ

یک مکان تفریحی رایگان در تور کیش، پارک ساحلی سیمرغ است. در این پارک زیبا مجسمه‌های زیبا و هنرمندانه‌ای ساخته و قرار داده شده است. از طرف دیگر در این پارک آبشارهای مصنوعی زیبایی وجود دارد که کودکان شما می‌توانید در کنار آن به بازی و تفریح بپردازند.

اسکله میر مهنا

میر مهنا یکی از اسکله‌های شناخته شده و بسیار زیبا در کیش است که می‌توانید یک شام خانوادگی ساده را در یکی از آلاچیق‌های آن سپری کنید. در این اسکله هر شب گروه‌های موسیقی مختلف شما را به جشن و پایکوبی دعوت می‌کنند تا در کنار لذت بردن از ساحل و دریا از شنیدن صدای موسیقی نیز شاد شوید.

دیدنی های رایگان کیش

کشتی یونانی

کشتی یونانی کیش را می‌توان یکی از نمادهای اصلی کیش دانست که حتما در تور کیش باید از آن بازدید کنید. این کشتی به گل نشسته در هنگام غروب خورشید، نمایی چشم نواز و بسیار زیبا دارد که می‌تواند شما را ساعت‌ها مجذوب خود کند.

پارک مرجان

اگر دوست دارید یک پارک منحصر به فرد و زیبا را در طول سفر خود ببینید، حتما سری به پارک مرجان کیش بزنید. این پارک ساحلی یک پیاده روی طولانی است که دور تا دور آن را دریای زیبای خلیج فارس احاطه کرده است. در سمت دیگر بلوار از چترهای رنگی زیبایی برای تزئین استفاده شده که ظاهری بسیار خاص به آن داده است. اگر به رفتم یک سفر جذاب آماده شده اید می توانید بلیط کیش خود را از یک سایت معتبر مثل علی بابا تهیه کنید.

نخلستان باغ بهشت

یکی دیگر از دیدنی‌های رایگان کیش که بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود، نخلستان باغ بهشت است. در این نخلستان، درختان نخل سر به فلک کشیده در زمان طلوع و یا غروب خورشید، شما را ب گوشه‌ای از بهشت می‌برند. در کنار نخل‌ها در این باغ می‌توانید درختان دیگری مانند اکالیپتوس و یا تمبر هندی را نیز ببینید.

شهر باستانی حریره

یک تفریح رایگان دیگر در تور کیش، بازدید از شهر باستانی حریره است. این شهر حدود ۸۰۰ سال قدمت داشته و دارای یک اسکله بسیار زیبا و قدیمی است. در این شهر زیبا می‌توانید خانه‌های اعیانی قدیمی، حمام شهر، کارگاه‌های صنعتی و کوره‌های شیشه گری را ببینید.

دیدنی های رایگان کیش

پارک شهر کیش

یک پارک بسیار زیبا در جزیره کیش، پارک شهر این جزیره است. این پارک مساحتی حدود 108 هزار متر مربع داشته و یکی از زیباترین پارک‌های کشور به شمار می‌رود. این پارک از دریا فاصله دارد اما در آن یک دریاچه مصنوعی طراحی شده که شما حتی می‌توانید در آن قایق سواری کنید! از دیگر امکانات این پارک زیبا می‌توان به فضای تندرستی، آلاچیق، پیست اسکی، پیست دوچرخه سواری و آب نماهای متعدد و زیبا اشاره کرد.

درخت انجیر معابد

یک درخت افسانه‌ای و قدیمی در کیش که قبلا مردم برآن باور بودند که می‌تواند آرزوهای افراد را برآورده کند. این درخت یک درخت بسیار قدیمی با عمری حدود 600 ساله است که بسیاری بر آن باورند که دارای انرژی‌های ماورا طبیعی است! در گذشته افراد برای برآورده شده آرزوهای خود به شاخ و برگ این درخت پارچه گره می‌زدند. امروزه اطراف این درخت با حصار پوشانده شده اما می‌توانید یک زمانی را برای بازدید از آن اختصاص دهید.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

یکی دیگر از نمادهای این جزیره که می‌توانید در سفر تور کیش با آن یک عکس یادگاری زیبا بگیرید، پارک ساحلی مرد ماهیگیر است. در این پارک یک مجسمه مرد ماهیگیر با ظرافت و زیبایی تمام طراحی و ساخته شده است. پوشش گیاهی مختلف، دو آب نما، درختان کوتاه و بلند و نورپردازی زیبا در هنگام شب، آن را به یک دیدنی رایگان و یک جاذبه گردشگری کیش تبدیل کرده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.