خواص کلوچه سنتی زعفرانی اصفهان

 دارچین برای معده بسیار مفید است و از آنجا که بوی بد دهان ارتباط بسیاری با معده دارد دارچین باعث رفع بو می شود و این ناراحتی را از معده شما می گیرد و همچنین از خراب شدن دندان های شما نیز جلو گیری می کند.

دارچین همراه با روغن زیتون یه اسکراپ فوق العاده برای پوست هم می تواند باشد که لایه برداری بسیار خوبی را انجام می دهد و باعث روشن شدن رنگ پوست شما می شود.

در این قسمت قصد داریم در رابطه با خواص کلوچه سنتی و مواد بکار رفته در داخل آن صحبت کنیم یکی از فواید بسیار مهم دارچین کاهش اضطراب و استرس است که کلوچه دارچینی در محل کار می‌تواند بسیاری از سختی کار و نگرانی ها را کم کند و کار آرام بخشی به شخص و تمرکز بیشتر روی کار برای شخص را انجام دهد.

امروزه به دلیل گرم شدن هوا و آلودگی شدید یکی از اعضای بدن ما که بسیار در خطر است موهای ما هستند که می توانیم با دارچین کمک شایانی به تحریک و افزایش رشد موها بکنیم فقط کافی است است نصف لیوان روغن زیتون دو عدد سفیده تخم مرغ و سه قاشق دارچین را با هم مخلوط کرده و هنگامی که موها خشک هستند ۵ دقیقه مو را با آن محلول ماساژ دهید و سپس با آب ولرم بشویید تا خوب تمیز شود و محلول کامل از روی موها پاک شود.

کلوچه سنتی زعفرانی صادراتی

یکی از بهترین شیرینیهای ایرانی موجود در بازار کلوچه سنتی زعفرانی است که می تواند پتانسیل صادراتی بالایی داشته باشد. استفاده از زعفران هویتی ایرانی به این کلوچه بخشیده و این ادویه ی گرانقیمت می تواند جنبه ی لوکسی برای این شیرینی ایجاد نماید. شیرینیهای سنتی یکی از بهترین سوغاتیهای هر کدام از شهرهای ایران محسوب می شوند که به طور خاصیت تهیه شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

کلوچه سنتی زعفرانی

در تولید محصولات حساسی مانند کلوچه سنتی زعفرانی باید به نرم بودن بافت آن توجه ویژه ای داشته باشد زیرا بافت سخت و خشک می تواند این شیرینی را غیر قابل استفاده و نامناسب کند به همین علت رعایت ترتیب مراحل تولید و بسته بندی و نگهداری مناسب این محصول در تولید یک کلوچه ی با کیفیت از اولویت بالایی برخوردار است.

بافت کلوچه مانند میوه خشک باید به صورتی باشد که له نشده و به خوبی قابل خوردن باشد از طرفی نباید سفت و سخت بوده و به سختی جویده شود به این ترتیب درست کردن یک کلوچه ی استاندارد می تواند با سختیهایی همراه باشد تا کیفیت مد نظر ایجاد شود.

برای این که بخواهیم یک کلوچه سنتی زعفرانی درست کنیم استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و ارگانیک از اهمیت بالایی برخوردار است. برای درست کردن کلوچه سنتی با حلوا ارده باید از مواد اولیه در اندازههای مشخص استفاده کنید و تغییری در میزان مواد ایجاد نکنید زیرا می تواند نتیجه ی نهایی را دستخوش تغییر نموده و طعم این محصول را به کلی تغییر دهد.

کلوچه سنتی زعفرانی شهرکرد

اکثر علاقمندان به سفر در دل طبیعت حتما به استان چهارمحال و بختیاری مسافرت کرده اند و از مناطق خوش آب و هوای آن دیدن کرده اند شهرکرد مرکز این استان بوده و هر ساله پذیرای مسافران زیادی از سراسر نقاط ایران می باشد کلوچه زنجبیلی رژیمی یکی از سوغاتیهای این استان به حساب می آید که توسط مردمان خون گرم و مهمان نواز ایل بختیاری تولید می شود.

این مردمان که اغلب عشایر هستند و در مناطق ییلاقی در حال کوچ می باشند، برای امرار معاش خود بهترین و خوشمزه ترین کلوچه های سنتی را با مواد اولیه تازه و ارگانیک تولید کرده و روانه بازار می کنند.

کلوچه سنتی اصفهان

یکی از استانهای که تولیدات کلوچه بسیاری دارد استان قزوین است، کلوچه سنتی اصفهان از دیگر کلوچه های شناخته شده  به حساب می آید، شهر قزوین خوشمزه ترین کلوچه های سنتی زعفرانی را با مواد اولیه درجه یک تولید و روانه بازار سراسر ایران می کند. اکثر کلوچه های تولید شده استان قزوین طعم منحصر به فرد و خاصی دارند و کنجد درون و روی کلوچه ها نشان دهنده این است که کلوچه ساخت تولیدیهای قزوین می باشد.

البته هر چند که اکنون در همه جای ایران از کنجد و دانه های دیگر برای طراحی و خوش طعم کردن کلوچه استفاده می کنند تولیدی های این استان اکثر محصولات خود را در حجمهای عمده روانه شهرهای دیگر نظیر تهران، اصفهان، مشهد، تبریز و غیره می کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.