برای موفقیت در کسب و کارتان آرمانو همراه شماست

به طوری که بتوانند روز به روز بر اعتبار و موفقیت خود در دنیای تجارت بیفزایند. اگرچه تمامی صاحبان مشاغل با این هدف پا به دنیای تجارت می‌گذارند، اما این روزها شاهد شکست بسیاری از استارت آپ‌ها هستیم.

به نظر شما علت این شکست چیست؟ چرا بالغ بر ۹۰ درصد کسب و کارها در بازه ۵ ساله شکست می‌خورند؟ آیا می دانید که دلیل برپا ماندن معدود استارت آپ‌هایی که پس از ۵ سال پابرجا می‌مانند و به سمت توسعه حرکت می‌کنند، چیست؟

در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که استارت آپ‌هایی که برای پیشبرد اهداف سازمانی خود از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کنند، شانس بیشتری برای پابرجا ماندن دارند و این موضوع رمز موفقیتشان به حساب می‌آید. این روزها بازار کار بسیار پرچالش و رقابتی شده است و برای برقراری به سیاست‌گذاری‌های کاربردی نیاز است. 

سیاست‌گذاری‌های کاربردی در کسب و کار

برای اینکه کسب و کاری در مسیر موفقیت در حرکت باشد، باید مجموعه‌ای از عملکردها را همزمان با یکدیگر داشته باشد. به عنوان مثال باید بتواند استراتژی‌های افزایش درآمد مجموعه را اجرایی کند، در همان حال به دنبال راهکارهای تازه برای افزایش وفاداری در مشتریان باشد و از سوی دیگر برنامه‌های تازه‌ای برای ارتقای کیفیت محصولات و خدمات خود ایجاد نماید. 

در صورتی که تمامی این موارد مورد توجه قرار گیرد، شانس بقا در دنیای تجارت افزایش پیدا می‌کند. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی می‌توان تمامی این فرآیندها را به سادگی و با بهترین نتیجه پیش برد. در ادامه به معرفی برخی از نرم افزارهای کاربردی که به رشد، توسعه و بقای کسب و کارها کمک می‌کند، می‌پردازیم. 

نرم افزار CRM   هموارکننده مسیر موفقیت

بی‌شک مشتریان مهم‌ترین اصل در هر کسب و کاری به حساب می‌آیند. با وجود مشتریان زمینه پیشرفت و توسعه فراهم می‌شود و بدون آنها شانسی برای استمرار در بازار پر رقابت امروز وجود نخواهد داشت.  این روزها سیستم  مدیریت ارتباط با مشتری به کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک می‌کند تا با سیاست‌گذاری‌های دقیق و درست حرکت کنند. برخی از کاربردهای این نرم افزار عبارتند از:

● شناسایی مشتریان بالفعل و بالقوه

● برنامه‌ریزی‌های دقیق برای مشتریان

● استفاده از استراتژی‌های کاربردی در بخش فروش و بازاریابی

● ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان

● و..

 سرویس مدیریت آرمانو به مدیران کسب و کارها کمک می‌کند تا مدیریت سازمان خود را با بهره‌گیری از دانش روز، ابزارها و متدهای پیشرفته پیش ببرند. 

CRM

نرم افزارهای مدیریت پروژه هماهنگ‌کننده بخش‌های  داخلی سازمانی

برای اینکه کسب و کارها به صورت کاربردی فعالیت داشته باشند، به نظارت دقیق بر بخش‌های داخلی نیاز است. در صورتی که منابع انسانی عملکردی بهینه و اصولی داشته باشند، می‌توان در بازه زمانی مشخص به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان جامه عمل پوشاند. به نحوی که با کمترین میزان اتلاف زمان، انرژی و سرمایه همراه باشد. برخی از کارایی‌های نرم افزارهای مدیریت پروژه عبارتند از:

● منظم کردن اهداف سازمان

● افزایش بازده کاری

● سرعت بخشیدن به کارکردها

● فراهم شدن بستری مناسب برای مدیران به منظور مشاهده عملکرد کارکنان

● بررسی وضعیت پرداخت‌ها به صورت آنلاین

● تغییر دادن وضعیت پروژه

● تفکیک وظایف کارکنان

● و...

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

نیروی انسانی به برنامه‌های کسب و کار جهت می‌دهد. در صورتی که بتوان با نگاهی هوشمندانه وظایف کارکنان را تقسیم کرد، بازدهی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا میکند. نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی بستر مناسبی برای رشد و ارتقای کسب و کارها فراهم میکنند. از مهم‌ترین کارایی‌های این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

● جهت دادن به نیازهای سازمان با تخصیص هوشمندان وظایف به کارکنان

● فراهم شدن بستری اتومات برای دسترسی به داده‌های پرسنلی

● توسعه منابع انسانی با در نظر گرفتن نیازهای درون سازمانی و با به کارگیری استراتژی‌های کاربردی

● نیازسنجی دقیق و شناسایی خلل‌ها

● بررسی صلاحیت کارکنان

● و...

نرم افزارهای حضور و غیاب

با وجود نرم افزارهای حضور و غیاب می‌توان عملکردهای بخش سازمانی را مدیریت کرد. به این ترتیب دیگر نیازی به محاسبه زمان ورود و خروج کارمندان و برآورد حقوق و دستمزد نیست. زیرا این کارها با وجود نرم افزارهای حضور و غیاب در مدت زمانی کوتاه قابل انجام است. در واقع این نرم افزار موجب سرعت بخشیدن به کار و مدیریت منابع مالی می‌شود. برخی از ویژگی‌های نرم افزار حضورو غیاب عبارتند از:

● تنظیم زمانی مشخص برای ورود و خروج کارکنان

● فراهم شدن بستری مناسب برای سیستم دورکاری کارکنان

● امکان تعریف دسترسی برای تعداد زیادی از کارکنان

● مستندسازی حضور و غیاب کارکنان در مدت زمانی کوتاه

● محاسبه حقوق و دستمزد در کوتاه‌ترین زمان

● و...

 نرم افزارها اتوماسیون اداری

تمامی کسب و کارها برای پیشبرد کار به ارائه مستندات و مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی نیاز دارند. با وجود نرم افزار اتوماسیون اداری می‌توان ارتباطاتی هدفمند و هوشمند داشت و تمامی کارها را به سهولت پیش برد. با وجود این نرم افزارها تمامی فرآیندهای کاری با شفافیت بالایی انجام می‌شود و به راحتی قابل پیگیری است. برخی از قابلیت‌های نرم افزار اتوماسیون اداری عبارتند از:

● امکان بایگانی کردن الکترونیکی اسناد و مدارک

● انجام مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی به صورت سامان‌دهی شده

● مستندسازی پیشرفته و الکترونیکی

● امکان رویت گردش کار

● و...

کسب موفقیت با آرمانو

باید اعتراف کرد که  دوران مدیریت کسب و کار به روش سنتی و قدیمی به پایان رسیده است. در واقع کسب و کارهایی که با سیاست‌های قدیمی پیش می‌روند، شانسی برای بقا ندارند و خیلی زود در بازار پرچالش و بی‌رحم امروز از بین خواهند رفت. 

نرم افزارهای مرتبط با کسب و کار به مدیران کمک می‌کند تا اهداف خود را به صورت سامان‌دهی شده پیش ببرند. 

سیستم مدیریت آرمانو با شناسایی نیازمندی‌های موجود در کسب و کارها سعی بر ارائه نرم افزارهای کاربردی با هدف ارتقای وضعیت درون سازمانی و برون سازمانی دارد. آرمانو فراتر از یک سیستم است و با تلفیق دانش و ابزارهای روز به دنبال تسهیل فرآیندهای مربوط به پروژه‌های کاری است.   

خوشبختانه در چند سال اخیر بسیاری از کسب و کارهای نوپا یا شناخته شده به لزوم وجود نرم افزارها در پیشبرد اهداف سازمانی خود پی برده‌اند. همین موضوع موجب افزایش بهره‌وری در سیستم کاری شده است. البته باید این نکته را به یاد داشت که تمامی نرم افزارهای مدیریتی پروژه، CRM، حضور و غیاب و... باید همسو با نیاز مجموعه باشد. 

با استفاده از سرویس آرمانو این امکان وجود دارد که نرم افزارهای موردنیاز شخصی‌سازی شود. یعنی مجموعه‌های کاری مختلف می‌توانند پس از نیازسنجی و بررسی فضای کاری خود، سرویسی متناسب با نیاز خود تهیه کنند. 

برخی از محصولات کاربردی موجود در سرویس مدیریت آرمانو عبارتند از:

● مدیریت دورکاری

● چت سازمانی

● چت پشتیبانی

● هوش تجاری

● درایو و آفیس

● و...

سرویس مدیریت

چرا سرویس مدیریت آرمانو؟

شاید این سوال برایتان مطرح شده باشد که چرا باید از میان تمامی محصولات در دسترس به خدمات مجموعه آرمانو اعتماد کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که سرویس مدیریت آرمانو پس از بررسی‌های دقیق در خصوص کارایی نرم افزارها، شکل گرفته است. این سیستم قابلیت پاسخگویی به نیازهای کسب و کارها در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارا می‌باشد. 

به این دلایل به آرمانو اعتماد کنید

شما می‌توانید به ده دلیلی که در ادامه بیان می‌کنیم به سیستم مدیریت آرمانو اعتماد کنید:

1. با وجود این سیستم دیگر نگرانی بابت چالش‌های سر راه وجود نخواهد داشت. زیرا با وجود این سیستم برای هر چالشی پاسخی کاربردی وجود خواهد داشت و چالش‌ها به فرآیندهای لذت بخش مبدل می‌شوند. 

2. این سیستم متشکل از کاربردی‌ترین سیاست‌ها و استراتژی‌های مدیریت پروژه است. رسیدن به بهترین نتیجه در کوتاه‌ترین زمان از شعارهای اصلی مجموعه آرمانو است. 

3. استفاده از این سرویس بسیار مقرون به صرفه است و موجب مدیریت بهینه منابع مالی و منابع انسانی می‌شود.

4. صرفه جویی در زمان یک اصل مهم برای پیشبرد اهداف سازمانی است. با وجود این سیستم می‌توان در بازه زمانی کوتاه‌تری به خواسته‌های سازمانی پاسخ داد. 

5. مدیریت پروژه یک اصل مهم در کسب و کارهای کوچک و بزرگ به حساب می‌آید که می‌توان با این رویکرد نگاه دقیق‌تری ببه نیروی کار، روند کاری، اهداف  و ... داشت. تمامی این نیازها در سیستم ارمانو تعریف شده است. 

6. متاسفانه بسیاری از مدیران به دلیل نیاز به ارتقای زیرساخت‌های سخت افزاری از دریافت خدمات نرم افزاری تازه شانه خالی می‌کنند. خوشبختانه این موضوع در خصوص سیستم مدیریت آرمانو صدق نمی‌کند و می‌توان بدون نیاز به ارتقای زیرساخت‌های سخت افزاری از تکنولوژی روز برای کسب و کار بهره برد. 

7. آرمانو برای ارائه خدمات خود کاربری منحصر به فردی در نظر گرفته است. طراحی زیبا و کاربردی این سیستم در همان نگاه اول مورد توجه قرار می‌گیرد. 

8. در قید و بند زمان و مکان نبودن از دیگر ویژگی‌های این سرویس است. به این ترتیب مدیران می‌توانند در هر زمان و مکانی کارهای سازمانی را پیگیری کنند. 

9. مدیریت منابع انسانی و نحوه عملکرد کارکنان در این سیستم بسیار آسان است. 

10. به راحتی می‌توان فرآیندهای موجود را مدیریت و برای تغییر استراتژی‌ها برنامه‌ریزی کرد. 

منبع : https://armano.io

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.