لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره کیش کدامند؟

حال ما در این مقاله قصد داریم دو تا از هتل‌های لوکس و پنج ستاره نگین خلیج فارس را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد داشتید به کیش سفر کنید، حتما این دو هتل را نیز در گزینه‌هایتان در نظر داشته باشید.

در نهایت به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید هر یک از این هتل‌ها را مناسب‌ترین قیمت رزرو نمایید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل شایان کیش

یکی از هتل‌های شناخته شده کیش که در شرق این جزیره ساخته شده و جزو هتل‌های پنج ستاره این جزیره جنوبی نیز است، هتل شایان کیش می‌باشد. این هتل ۵۰ ساله که طی این پنج دهه، مورد بازسازی قرار گرفته و خدمات باکیفیتی را به مسافرانش ارائه می‌دهد، در شش طبقه مجموعا ۱۹۳ واحد اقامتی دارد. اگر دوست داشته باشید کنار سواحل قدم بزنید، از هتل تا ساحل فاصله زیادی نیست و می‌توانید خیلی سریع خود را به کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس برسانید. داخل این هتل ۱ کافی شاپ و ۱ سفره خانه سنتی و علاوه بر اینها، ۲ رستوران نیز وجود دارد. 

هتل ترنج کیش

اگر تا حالا تجربه اقامت در یک هتل دریایی را نداشتید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حداقل یکبار اقامت در هتل ترنج کیش را امتحان کنید. این هتل زیبا و متفاوت که اولین هتل دریایی ایران نیز می‌باشد و در شمال غربی جزیره کیش ساخته شده است، کمتر از ۱۰ سال از ساخت آن می‌گذرد. هتل ترنج دو بخش مختلف دارد. بخش اصلی آن که شامل ۱۰۰ سوئیت روی آب است و بخش دیگر آن نیز یک ساختمان چهار طبقه کنار ساحل می‌باشد.

این هتل امکانات مختلفی از جمله سالن بیلیارد، ساحل اختصاصی، استخر، سونا و جکوزی نیز دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید و لذت اقامت‌تان را در این هتل دریایی، دو چندان کنید. هتل ترنج علاوه بر این امکانات، چند رستوران و کافی شاپ نیز دارد که برای صرف غذا یا نوشیدنی، می‌توانید روی آنها حساب باز کنید. 

رزرو هتل در کیش

برای رزرو هر یک از هتل‌های کیش با قیمت مناسب و در سریع‌ترین زمان، می‌توانید از طریق سایت اسنپ تریپ، اینکار را انجام دهید. شما کافیست وارد سایت و بخش هتل داخلی شده، نام جزیره کیش را جستجو کرده و تاریخ مورد نظرتان برای ورود به هتل و خروج از آن را نیز تعیین نمایید. سپس اسنپ تریپ لیستی از هتل‌های کیش را به شما نمایش می‌دهد. پس از آن، می‌تواند هتل‌های مختلف را به لحاظ تعداد ستاره، قیمت، امکانات، موقعیت مکانی و دیگر ویژگی‌های هتل‌ها، باهم مقایسه نموده و در نهایت هتل مورد نظرتان را رزرو کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی نمایید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.