هدیه 300 هزار تومانی خانومی به همه خانم ها به مناسبت روز زن

روز زن و روز مادر، مصادف با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا نزدیک است و تب و تاب خرید هدیه برای خانم ها بیشتر می شود. در این میان، فروشگاه اینترنتی خانومی هم که بیش از ۹۰% مخاطبان آن خانم هستند، در جشنواره روز زن، برای هر یک از همراهان خود ۳۰۰ هزار تومان هدیه در نظر گرفته است، این هدیه بدون قرعه کشی به هر یک از مشتریان اهدا می شود. 

فروشگاه اینترنتی خانومی اولین فروشگاه تخصصی آرایشی بهداشتی در ایران است که کار خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده است و امسال هشتمین سال همراهی خود با مخاطبانش را جشن می گیرد. خانومی نمایندگی بیش از ۲۵۰ برند آرایشی بهداشتی را داراست و بیش از ۵۰ هزار تنوع کالا در خانومی موجود است.

این کالا ها در دسته بندی های مختلف آرایشی، مراقبت پوست صورت، مراقبت دورچشم، مراقبت بدن، مراقبت مو، هم چنین مجموعه کاملی از عطرهای زنانه و مردانه و لوازم شخصی برقی در فروشگاه اینترنتی خانومی عرضه شده است. خانومی اصالت همه کالاهای عرضه شده خود را تضمین می کند. ضمن آن که با رعایت قوانین وزارت بهداشت، در صورت پلمپ بودن کالا، ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا وجود دارد، بنابراین مخاطبان با آرامش خاطر می توانند نیازهای آرایشی بهداشتی خود را تأمین نمایند.

خانومی سالها در شبکه های اجتماعی بسیار فعال بوده است و بیش از یک میلیون خانم ایرانی در شبکه های اجتماعی متفاوت، موضوعات مربوط به انتخاب درست و خرید کالای آرایشی بهداشتی را در پیج ها و کانال های خانومی دنبال می کنند.

فروشگاه اینترنتی خانومی با تقویت زیرساخت ها و با ظرفیت پردازش ۵۰ هزار قطعه کالا در روز ، ظرفیت ارسال بسته های خود را افزایش داده است و همین موضوع باعث می شود تا بتواند جشنواره های بی نظیری را رقم بزند و فرصت خرید محصولات آرایشی بهداشتی را برای همه خانم های ایرانی در سراسر کشور فراهم نماید تا بسته ها با سرعت و دقت بیشتر در کم ترین زمان ممکن به دست مشتریان در تمامی شهر ها و روستاهای دور و نزدیک در سراسر ایران برسد.

خریداران می توانند با گشت و گذار در وب سایت خانومی، بهترین کالاها از برترین برند های داخلی و بین المللی آرایشی بهداشتی را انتخاب نموده و  سبد خرید خود را تکمیل نمایند و با دریافت ۳۰۰ هزا تومان هدیه در جشنواره روز زن، از بهترین فرصت تأمین نیاز های آرایشی بهداشتی استفاده نمایند.

لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی خانومی در سال ۱۳۹۸، در جشنواره برند محبوب (بزرگترین نظرسنجی مردمی درباره برندهای محبوب)، تندیس زرین بهترین برند از دید مصرف کنندگان را از آن خود نموده است.

راه های ارتباطی با فروشگاه اینترنتی خانومی

آدرس: تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان ناهید غربی، پلاک 42، طبقه دوم

تلفن: 79186000-021

وب سایت: https://www.khanoumi.com

ایمیل: info@khanoumi.com

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.