سرویس فکس اینترنتی دفترشما راه اندازی شد

شما برای این که بتوانید فکس را به صورت اینترنتی دریافت و ارسال کنید،  بر خلاف فکس معمولی هیچ نیازی به تهیه دستگاه فکس ندارید. در شیوه سنتی برای ارسال و دریافت فکس یا باید دستگاه فکس تهیه می‌کردید یا نهایتا به برخی فروشگاه‌ها مراجعه می‌کردید که این خدمات را برای شما انجام دهند؛ اما حالا با خرید سرویس فکس اینترنتی یک شماره اختصاصی تهران به دلخواه خود می‌گیرید و با مراجعه به پنل خود می‌توانید به صورت نامحدود فکس ارسال و دریافت کنید و گزارش آن را در پنل و روی ایمیل خود مشاهده نمایید.

با استفاده از سرویس فکس اینترنتی دفترشما، از خرید و تعمیر و نگهداری دستگاه فکس، شارژ کارتریج و ...بی‌نیاز می‌شوید و بدون نیاز به داشتن خط تلفن، سخت افزار یا نصب نرم افزار، به راحتی و از طریق کامپیوتر، تلفن همراه و یا تبلت، می‌توانید فکس ارسال و دریافت کنید. با آمدن فکس اینترنتی، دیگر خرید دستگاه فکس توجیهی ندارد و تمام نیازهای شما برای ارسال و دریافت نمابر  به صورت آنلاین برطرف خواهد شد.

این سرویس برای افراد حقیقی و حقوقی نظیر شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ و همه کسانی که نیاز به ارسال و دریافت فکس دارند، مناسب است.

فکس اینترنتی این بار به عنوان یک سرویس اختصاصی

پیش از این مشترکین تلفن گویا دفتر شما می‌توانستند به عنوان یکی از خدمات جانبی تلفن ابری فکس ارسال و دریافت کنند ولی حالا با رونمایی از سرویس فکس اینترنتی به عنوان یک سرویس اختصاصی، کسانی که تنها نیاز به فکس دارند هم می‌توانند روی سرشماره ۲ و ۷ تهران صاحب یک پنل ارسال و دریافت فکس شوند و گزارش‌های ارسال را در این پنل و روی ایمیل خود و همکارانشان دریافت کنند. اشتراک این سرویس به صورت سالیانه است.

مزیت استفاده از سرویس فکس اینترنتی دفترشما امکان ارسال و دریافت فکس اینترنتی به صورت نامحدود است، شما تنها با یکبار اشتراک سالیانه می‌توانید در تمام روزهای سال به صورت نامحدود و بدون پرداخت هزینه اضافی فکس بفرستید. 

مزایای دیگر نمابر اینترنتی

فکس اینترنتی همچنین امنیت بالایی دارد، چون رمزگذاری شده است و هیچ کس به جز شخصی که فکس ارسال کرده و شخصی که فکس را دریافت کرده است نمی تواند محتویات یک فکس را بخواند. همچین دستگاه‌های فکس سنتی احتمال خرابی و قطع دارند ولی این مشکل در فکس آنلاین وجود ندارد.  به عبارت دیگر به دلیل آنلاین  بودن این سرویس، نیازی به سخت‌افزار و تجهیزات مرتبط با آن نیست و فکس اینترنتی همیشه در دسترس شما است.

با حذف دستگاه‌های جاگیر و بزرگ فکس، دیگر نیاز به تخصیص فضای فیزیکی برای این سرویس نیست. از طرفی با استفاده آنلاین، در هنگام دورکاری نیز امکان ارسال فکس وجود دارد. برای فکس سنتی  نیاز به انبوهی از کاغذ دارید و هزینه آن هم بسیار بالا است و به محیط زیست آسیب می‌رساند ولی در  فکس آنلاین، شما اسناد را به صورت pdf ارسال و دریافت می‌کنید.

در مجموع استفاده از فکس اینترنتی ساده‌تر، به صرفه‌تر و در دسترس تر است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.