قبل از خرید قهوه ساز به این نکات توجه کنید

دلیل این محبوبیت هم کافئین موجود در قهوه است که موجب رفع خواب آلودگی و خستگی می شود. با این اوصاف جون می دهد روز پر مشغله خود را با یک فنجان قهوه پر انرژِی و دلچسب شروع کنیم. هر کس قهوه را به یک طریق درست می کند ولی راحت ترین و بهترین راه این است که وظیفه درست کردن قهوه را به یک دستگاه قهوه ساز خانواده مناسب و کاربلد بسپارید. برای پیدا کردن یک دستگاه مناسب با نیازتان با ما در فروشگاه اینترنتی لوازم  برقی وخانگی منزل مارکت همراه باشید تا شما را با نکات مهم و ضروری قهوه ساز آشنا کنیم.

انتخاب دستگاه قهوه ساز 

خرید لوازم خانگی برقی مانند قهوه ساز کار به نظر ساده ای می آید ولی نکاتی وجود دارد که قبل از تصمیم گیری برای انتخاب حتما باید آنها را به خاطر بسپارید . 

میزان خروجی قهوه

در هنگام خرید به میزان خروجی قهوه دم شده دقت کنید به دلیل اینکه میزان خروجی در هر قهوه سار متفاوت است و در برخی فقط برای یک فنجان و در برخی دیگر به اندازه یک قوری برای چند نفر را هم جواب می دهد.

قابلیت برنامه ریزی  

برخی از دستگاه های قهوه ساز امکان برنامه ریزی دارند. اگر شما جزو افرادی هستید که در ساعت های خاصی در روز قهوه میل می کنید و یا دوست دارید که صبح که از خواب بیدار می شوید قهوه شما آماده باشد به سراغ  این دستگاه ها بروید. 

ظرفیت قوری

برخی از قهوه سازها دارای قوری هستند به میزان ظرفیت  قوری توجه داشته باشید که چه میزان قهوه دمی در قوری جایی می گیرد

راحتی در استفاده 

دستگاه قهوه ساز

در قهوه ساز های  دستی شما مجبور هستید دقت ، وقت و انرژی بسیاری صرف کنید و از صفر تا صد کار را خودتان انجام دهید ولی  در دستگاه های قهوه ساز فقط کافی است که آب و قهوه را در قهوه ساز بریزید ودر نهایت یک قهوه خوشمزه تحویل بگیرید. اگر به دنبال میزان راحتی در استفاده از قهوه ساز هستید به سراغ قهوه ساز های دلونگی، تفال و فیلیپس  بروید.

فیلتر 

فیلتر های به دو دسته  دائمی و یک باری مصرف تقسیم می شدند که هر کدام ویژگی های خود را دارند. مثلا فیلتر دائمی بسیار اقتصادی است و شما می توانید آن را بشورید و مجدد استفاده کنید. یک بار مصرف ها هم به دلیل اینکه فقط یک بار استفاده می شوند بهداشتی تر هستند وبعد از هر بار استفاده  باید عوض شوند.

از چه فروشگاهی خرید کنیم؟

 شما می توانید برای خرید توستر مناسب، انواع قهوه سازها، اتو، غذاساز، جاروبرقی و هر آنچه که برای راحتی شما در منزل مورد نیاز است به فروشگاه اینترنتی منزل مارکت مراجعه کنید و با کیفیت ترین محصولات را از بهترین برند ها با گارانتی و قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.