آیا خرید اینترنتی شیرآلات به صورت مستقیم از تولیدکننده ممکن است؟

 از این فراتر بسیاری از خریداران پس از بررسی کافی، خرید خود را از یک فروشگاه اینترنتی شیرآلات انجام می دهند. علاوه بر این وب سایت شرکت های تولیدی امکان ارتباط مستقیم با مصرف کننده ها را  فراهم آورده است. فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان به عنوان یکی از کامل ترین مراجع خرید شیرآلات با ۵ سال گارانتی، انواع شیر روشویی، شیر توالت، شیر حمام و شیر آشپزخانه را به فروش می رساند.

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان هم افزا

برخی از تولید کنندگان شیرآلات مانند شیرآلات کاویان نیز فروشگاه اینترنتی خود را جهت ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان راه اندازی کرده اند. مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان عبارت است از:

  • دریافت رایگان محصول در محل مورد نظر

  • امکان مقایسه کامل ویژگی های فنی و ظاهری

  • امکان تعویض و برگشت محصول به هر دلیل تا ۸ روز پس از خرید اینترنتی شیرآلات در صورت عدم آسیب دیدگی

  • امکان پرداخت در زمان تحویل شیرآلات

  • امکان بررسی تعداد شیرآلات بیشتر در زمان کم تر و با تنها چند کلیک

قیمت شیرآلات کاویان

یکی از مهمترین فاکتورها در زمان خرید شیرآلات، قیمت شیرآلات است که معمولاْ بعد از ظاهر شیرآلات در نظر گرفته می شود. اما در زمان خرید شیرآلات بهداشتی، عوامل دیگری نیز اهمیت دارند که در ادامه ذکر می شوند.

دامنه قیمت شیرآلات از قیمت شیرآلات ارزان تا لوکس را شامل می شود. بیشتر افراد هنگام خرید شیرآلات بهداشتی، تنها به برند و قیمت شیرآلات توجه دارند. در حالی که مواردی مانند جنس، کیفیت و گارانتی در نظر گرفته نمی شوند. کیفیت شیرآلات لزوماً با مشاهده ظاهر و یا سبک سنگین کردن شیرآلات با دست قابل تشخیص نیست. به طور مثال، شیرآلات ارزان قیمتِ باکیفیت نیز ممکن است از نظر وزنی سبک باشند. وزن شیرآلات، نشان دهنده میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید شیر و عامل مهمی در تعیین قیمت شیرآلات است؛ اما سنگین بودن شیرآلات نشان دهنده کیفیت بالا نیست. بلکه استاندارد بودن مواد اولیه مهمترین عامل در تعیین کیفیت شیرآلات است.

شیر روشویی کاویان هم افزا

شیرآلات کاویان به تولید انواع مدل های شیر روشویی از شیر روشویی ارزان تا شیر روشویی لوکس می پردازد. تمرکز این تولیدکننده شیرآلات بهداشتی بر روی تولید شیرآلات روشویی خاص با طرح های انحصاری و غیر کپی است. مدل هایی مانند شیرآلات روشویی تیدا، توکا، کارن، بیتا و ... از مدل های ثبت شده شیرآلات کاویان است که برخی نیز از طرح های برگزیده مسابقه آیدیران (طراحی صنعتی ایران) هستند.

شیر روشویی بسته به برند، مدل و نوع آن (شیر روشویی پایه بلند، توکار، لمسی و ...) قیمت متفاوتی دارد. قیمت شیر روشویی از رنج قیمت شیر روشویی ارزان تا لوکس را در بر می گیرد. معمولاً دلیل بالاتر بودن قیمت شیر روشویی لوکس، علاوه بر وزن بیشتر، طراحی خاص و ارگونومی بهتر آن است. مراحل تولید این نوع شیرآلات روشویی نیز دشواری بیشتری نسبت به شیر روشویی معمولی دارد.

هر یک از انواع شیرآلات روشویی کاویان مانند شیر روشویی متحرک و شیر روشویی پایه بلند جهت کاربردی خاص مناسب است. انتخاب شیر روشویی بر اساس تطبیق کارایی هر مدل با کاربرد مورد نظر شما اهمیت زیادی دارد. علاوه بر این هماهنگی نوع سینک روشویی با شیر روشویی نیز یکی دیگر از فاکتورهای قابل توجه در هنگام خرید شیر روشویی است.

شیر توالت کاویان هم افزا

شیر توالت علاوه بر جنبه کاربردی، از تجهیزات دکوراتیو حمام و دستشویی است. مدل های مختلف شیر دستشویی دارای قابلیت های خاص خود هستند و هر یک برای کاربرد منحصر به فردی مناسب هستند. شیر توالت ممکن است از نوع اهرمی و یا کلاسیک باشد. شیر توالت اهرمی متداول ترین نوع شیرآلات دستشویی است و مدل ها و رنگ های مختلفی دارد. کنترل دما و فشار جریان آب در این نوع شیرهای توالت به وسیله یک دسته اهرمی انجام می شود، که به نسبت دسته های پیچی در مدل های کلاسیک، سهولت بیشتری دارد. شیرآلات دستشویی ممکن است بر روی دیوار و یا داخل دیوار نصب شوند. شیر توالت توکار، که تاسیسات آن داخل دیوار قرار می گیرد، ظاهری خلوت و بسیار مدرن به فضای دستشویی می بخشد.

یکی دیگر از محصولات تولیدی شیرآلات کاویان، مدل های متنوع شیر توالت است. شرکت تولیدی کاویان هم افزا به تولید شیرآلات توالت ارزان تا لوکس می پردازد و آن ها را علاوه بر نمایندگی های مجاز از طریق فروشگاه اینترنتی خود نیز عرضه می کند. علاوه بر وزن، طرح و پیچیدگی های ریخته گری، تکنولوژی و هزینه انواع آبکاری شیرآلات توالت با یکدیگر متفاوت است و در نتیجه قیمت شیر توالت نیز یکسان نیست. در حال حاضر مصرف کنندگان امکان خرید شیر توالت از میان انواع رنگ ها و مدل های شیرآلات بهداشتی را دارند.

شیر حمام کاویان هم افزا

شیر حمام از تجهیزات ساختمانی پر اهمیت در سرویس بهداشتی و حمام است که علاوه بر کاربرد و کیفیت، باید از نظر زیبایی نیز مورد بررسی قرار گیرد. شیرآلات حمام مدل های مختلفی دارند که هر کدام مطابق با سلیقه و کاربرد مورد انتظار کاربران می تواند انتخاب مناسبی باشد. شیر حمام، می تواند از نوع کلاسیک قدیمی و دارای دسته های پیچی باشد و یا از نوع شیر حمام اهرمی. شیرآلات دوش اهرمی از رایج ترین شیرهای حمام است و فشار آب و دمای آن به راحتی توسط یک دسته اهرمی تنظیم می شود.

یکی دیگر از محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان عرضه می شود، شیر حمام کاویان است. شیر دوش حمام به طور کلی از دو بخش اصلی تشکیل شده است: شیر حمام و علم دوش. شیرآلات کاویان به تولید انواع شیر حمام اهرمی از شیر حمام ارزان قیمت تا شیر حمام لوکس می پردازد. شیرآلات حمام نیز مانند سایر شیرآلات ساختمانی رنگ های متنوعی دارد که می توانید بر طبق فضا و دکوراسیون حمام خود از میان آن ها انتخاب کنید. در صورتی که به دنبال خرید مدل های اقتصادی باکیفیت و خاص هستید، می توانید مشخصات فنی و ظاهری شیر حمام میشکا را بررسی کنید که در سه رنگ کروم، سفید و طلایی عرضه می شود.

انواع شیر حمام و علم دوش کاویان

علم دوش کاویان هم افزا

در زمان خرید شیر دوش حتماً دقت داشته باشید که علم دوش مناسب نیز خریداری کنید. علم دوش در واقع مکمل شیر دوش حمام است. انواع علم دوش مدل های علم دوش دوکاره و علم دوش تک کاره را شامل می شود. قیمت علم دوش متنوع است اما بهترین علم دوش یونیکا معمولاً با 5 سال گارانتی عرضه می شود.

علم دوش یا علم یونیکا در انواع مدل های علم دوش دوکاره و علم دوش تک کاره به بازار عرضه می شود. قیمت علم دوش با توجه به جنس، دو حالته و یا تک حالته بودن و نوع آبکاری آن متفاوت است. به دلیل تنوع بسیار گسترده تولیدکنندگان علم یونیکا، کیفیت آنها بسیار متفاوت است. جهت کاهش احتمال خرید نامناسب، بهترین راه حل، خرید علم دوشی است که دارای گارانتی باشد.

شیر ظرفشویی کاویان هم افزا

می توان شیر آشپزخانه را به عنوان پرکاربردترین شیرآلات منزل در نظر گرفت. شیر ظرفشویی در هنگام شستن ظرف ها، دست ها، میوه و سبزیجات و پرکردن کتری و... کاربرد دارد و در صورتی که کیفیت بالایی نداشته باشد به سرعت دچار مشکل می شود. یکی دیگر از انواع شیرآلات تولید شده توسط شیرآلات کاویان هم افزا شیر ظرفشویی است. قیمت شیر ظرفشویی از شیر ظرفشویی ارزان تا شیر ظرفشویی لوکس با توجه به وزن، مکانیزم و نوع آبکاری آن متفاوت است.

شیر ظرفشویی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه است. دوام شیر ظرفشویی اهمیت بالایی دارد؛ چرا که در طول زمانی که فرد در خانه می گذراند، با شیر آشپزخانه سر و کار زیادی دارد. مدل های مختلف شیر ظرفشویی، دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند و هر یک برای استفاده خاصی طراحی شده اند. مثلا شیر ظرفشویی شاوری، دارای شلنگی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است؛ و یا شیر ظرفشویی فنری ارتفاع بلند و ظاهری شیک دارد. شیر ظرفشویی دوکاره، علاوه بر خروجی آب اصلی، دارای خروجی آب تصفیه نیز هست. شیر ظرفشویی دیواری، برای نصب بر روی دیوار مناسب است و فضای سینک را اشغال نمی کند. قیمت شیر ظرفشویی، برحسب وزن، رنگ و طرح شیر سینک ظرفشویی متفاوت است.

خرید اینترنتی شیرآلات از فروشگاه کاویان هم افزا

خرید اینترنتی شیرآلات از فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان هم ­افزا

شیرآلات کاویان هم افزا به عنوان یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در ایران، فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان (/https://www.kavianhamafza.com) را راه اندازی کرده است. پیش از خرید انواع شیر روشویی، شیر توالت، شیر حمام و شیر ظرفشویی می توانید قیمت شیرآلات و ویژگی های فنی آن ها را مقایسه نمایید. در صورت نیاز می توانید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17 و روزهای پنجشنبه از ساعت 8:30 تا 12:30 از طریق شماره های 02122967456 و 02122981556 با کارشناسان شیرآلات کاویان جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید. علاوه بر می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را به ایمیل info@kavianhamafza.com  ارسال کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.