شرکت رهیاب رایانه گستر در جمع 500 شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد ایران قرار گرفت.

در سالی که توسط مقام معظم رهبری سال «جهش تولید» نام گرفته است، شرکت رهیاب رایانه گستر، به عنوان اپراتور ۱۰۰۰ پیام کوتاه و بزرگترین توسعه­ دهنده سامانه­ های لجستیک دریایی و بندری در کشور، با اتکال به الطاف الهی، برنامه­­ ریزی ­های تحولی، دقیق و نوآورانه در همسویی با منویات مقام معظم رهبری و با تلاش­های  بی­ دریغ و مضاعف نیروهای جوان، فعال و خلاق خود، در جمع شرکت­های برتر و تاثیرگذار در تولید ملی و اقتصاد ایران در فهرست IMI-۱۰۰  سازمان مدیریت صنعتی کشور قرار گرفت و توانست افتخار دیگری را به مجموعه افتخارات خود بیافزاید.

به گفته امیر محرابی نژاد، مدیر عامل شرکت رهیاب رایانه گستر، امسال در بیست و سومین سال انجام رتبه‌بندی شرکت­های برتر ایران، «همایش شرکت‌های برتر ایران» با حضور محدود تنی چند از مقامات و مدیران شرکت‌های برتر ایران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با بیماری کرونا در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه برگزار و به صورت زنده از صدا و سیما و پلتفرم آپارات پخش گردید.

محرابی نژاد افزود: در این همایش، مهم‌ترین نتایج رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور ارائه و از شرکت‌های پیشرو (انتخاب شده بر اساس روند رشد طی چهارسال اخیر)، شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع و دیگر شرکت‌های برتر دارای رتبه‌های ویژه، تقدیر به‌عمل آمد .رتبه‌بندی IMI-۱۰۰ مانند رتبه‌بندی‌های مشابه مثل FORTUNE-۵۰۰  برتری شرکت‌ها را از جنبه‌های خاص نشان می‌دهد.

100+شرکت+برتر

وی اظهار داشت: در فهرست تهیه شده از ۵۰۰ شرکت ایران، بر روی شناسایی آرایش بنگاه‌های بزرگ کشور در کنار یکدیگر تمرکز شده است. سازمان مدیریت صنعتی با تهیه این فهرست، تصویری سالانه و متکی به آمارها، از چگونگی تغییرات در آرایش بنگاه‌های بزرگ کشور و صنایع و فعالیت‌های اقتصادی مختلف در کنار یکدیگر ارائه می‌دهد.

24

محرابی نژاد خاطر نشان کرد: شرکت دانش بنیان «رهیاب رایانه گستر» یکی از شرکت ­های عضو هلدینگ تایدواتر خاورمیانه است که 23 سال سابقه موفق فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور دارد. یکی از محورهای اصلی فعالیت این شرکت که به‌نوعی قابلیت محوری آن محسوب می­ گردد، ارائه محصولات و خدمات تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه خدمات دریایی و بندری، حمل‌ونقل کالا، و بنادر هوشمند است. بر اساس این هدف، شرکت رهیاب رایانه گستر به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده سامانه­ های تولید داخل متناسب با کسب‌وکار دریایی و بندری، در طی این ۲3 سال، مجموعه کاملی از سامانه‌های کاربردی را برای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک در حوزه حمل و نقل دریایی تولید نموده است.

تقدیر

این شرکت از سال ۱۳۸۴ به‌عنوان برنده اول مزایده شرکت همراه اول، فعالیت خود را به‌عنوان اپراتور اول خدمات پیام کوتاه در کشور با سر شماره ۱۰۰۰ آغاز نموده و هم­ اکنون، به‌عنوان اپراتوری پیشرو در ارائه این خدمات به بانک­های بزرگ، استارتاپ­ها، و کسب و کارهای بزرگ و خرد در سطح کشور مطرح است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.