مشاوره آنلاین پزشکی با زوپ

زوپ اپلیکیشن پزشکی است است که کمک می‎کند هر زمانی از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل امکان دسترسی به پزشک متخصص و دریافت مشاوره فراهم شود. این اپلیکیشن که سابقه فعالیت آن به ۷ سال گذشته بر می‎گردد این امکان را فراهم کرده تا بدون محدودیتی در زمان و مکان بتوان با پزشک خود ارتباط برقرار کرد.

مشاوره آنلاین زوپ

امروزه اپلیکیشن‎های مختلفی به کمک آمده‎اند تا با صرف کوتاه‎ترین زمان و کمترین هزینه فعالیت‎ها و نیازهایمان به بهتربن نحو انجام شود. زوپ با ۲۳۰۰ پزشک متخصص در زمینه‎های درمانی مختلف سعی در ارائه بهترین خدمات پزشکی دارد. پزشکانی که برای دریافت نوبت حضوری از هرکدام ممکن است مجبور شوید ماه‎ها در صف انتظار بمانید اما به کمک زوپ در کوتاه‎ترین زمان ممکن می‎توانید با آن‎ها ارتباط تصویری و با متنی برقرار کنید.

مشاوره آنلاین پزشکی این امکان را فراهم می‎کند که همه بتوانند به طور یکسان از خدمات پزشکی استفاده کنند. فقط کافی است وارد سایت getzoop.com زوپ شوید و پس از انتخاب پزشک نوبت ویزیت خود را رزرو کنید. با توجه به این امر که بعضی افراد مایلند هنگام مشاوره پزشک خود را ببینند زوپ امکان ویزیت تصویری را در مجموعه‎ی خدمات خود قرار داده است. شما می‎توانید با رزرو نوبت ویزیت تصویری منتظر برقراری تماس با پزشک خود در زمان تعیین شده، از طریق زوپ باشید.

 از مزایای زوپ ‎می‎توان به صرفه جویی در زمان و هزینه‎ها به دلیل تعرفه‎های پایین آن اشاره کرد. این اپلیکیشن بدون محدودیتی در زمان و مکان به ارائه خدمات می‎پردازد. قابل ذکر است در صورتی که کاربر از مشاوره رضایت نداشته باشد و یا بنا به صلاح پزشک نیاز به ویزیت حضوری باشد مبلغ ویزیت آنلاین به حساب کاربر عودت می‎شود.

heart specialist

مشاوره آنلاین متخصص قلب

حیاتی‎ترین عضو بدن قلب است. در واقع شبیه به یک پمپ است که خون را به قسمت‎های مختلف بدن می‎فرستد در نتیجه هر نوع اختلال و ایجاد مشکل در قلب باعث بروز مشکلات خطرناکی برای بدن می‎شود که بدترین نوع این آسیب‎ها بروز ناهنجاری در مغز است.

متخصص قلب و عروق هر گونه مشکل در قلب و عروقی که وظیفه خون رسانی در بدن را بر عهده دارد را تشخیص و درمان می‎کند تا از بروز مشکلات جدی‎تر جلوگیری کند. این گروه پزشکی در زوپ به سه قسمت 

• جراحی عروق بدن

• متخصص و جراح قلب اطفال

• متخصص و جراح قلب بزرگسال

تقسیم می‎شود که در هر قسمت پزشکان حاذقی به ارائه خدمات می‎پردازند.

چه زمانی باید به متخصص قلب و عروق مراجعه کنیم؟

در صورتی که هر کدام از علایم ذیل برایتان پیش آمد باید فورا به دکتر متخصص قلب و عروق مراجعه کرده و شرایط به وجود آمده را با وی مطرح کنید:

• تنگی نفس

به عنوان یکی از مهم‎ترین علایم بیماری‎های قلب و عروق باید به تنگی نفس اشاره کرد. تنگی نفس همراه با تورم پا نشان از بیماری قلبی دارد و در صورت عدم مراجعه سریع به پزشک می‎تواند باعث بروز عوارض جبران ناپذیری شود.

• ضعف قفسه سینه

هر ناراحتی و خستگی در قفسه سینه مربوط به بیماری قلبی نمی‎شود اما باید به این مورد شک کنید. اگر احساس ناراحتی در قفسه سینه‎تان با بیشتر شدن فعالیت افزایش یافت و به سمت پشت جناغ راه یافت نشان از بیماری قلبی است.

• خستگی زودرس

قلبی که دچار نارسایی باشد ننمی‎تواند به خوبی اکسیژن و مواد غذایی را از طریق خون رسانی به تمام بدن انتقال دهد در نتیجه بدن سریع دچار ضعف و خستگی زودرس می‎شود. تشخیص این نارسایی در حیطه وظایف متخصص قلب و عروق است.

• سرگیجه

اگر تا کنون بیماری و مشکل خاصی که باعث ایجاد سرگیجه شود نداشته‎اید باید به پزشک متخصص قلب و عروق مراجعه کنید.

• عرق سرد

عرق سرد از شایع‎ترین علایم بیماری قلب است اما از آن‎جا که بیماران دیابتی نیز ممکن است دچار عرق سرد شوند لازم است به پزشک قلب و عروق مراجعه کنید تا از سلامتی و یا نارسایی قلبی خود مطلع شوید. شایان ذکر است این مراجعه در افراد مسن به دلیل پیر شدن بافت قلبی و پایین آمدن کارایی آن باید به صورت مکرر باشد. مراقبت‎های پزشک قلب و عروق در افراد سالمند الزامی است.

کد تخفیف ۳۰ درصدی ویژه کاربران دنیای اقتصاد: شما می توانید در صورتیکه اپلیکیشن زوپ را تا یک هفته از زمان انتشار این پست نصب کنید به مدت 1 ماه از کد تخفیف سی درصدی zoop30 برای مشاوره های آنلاین زوپ با تمام پزشکان آن استفاده کنید.  

Cardiologist

اپلیکیشن زوپ را می تواند از بازار یا گوگل پلی استور دانلود کنید. کاربران آیفون فعلا می توانند از نسخه تحت وب زوپ استفاده کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.