4 کفش زنانه که باید در کمدتان داشته باشید

پیش از خرید کفش زنانه اسپرت یا مجلسی، باید به سایز، مدل و کیفیت آن توجه کنید. در واقع ساختار یک کفش کمک می‌کند تا به سلامت جسمی خود کمک بیشتری کنیم. در این مقاله قصد داریم ۴ مدل کفش زنانه را به شما معرفی کنیم که داشتن آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. هر این مدل کفش زنانه اسپرت و مجلسی مناسب یک شرایط ویژه است که در ادامه مقاله با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

۱. صندل زنانه

صندل زنانه به دو مدل صندل تخت و صندل پاشنه بلند تقسیم می‌شود. معمولاً خرید صندل زنانه چرم پرفروش‌تر از جنس و مدل‌های دیگر است. بعضی از صندل‌های تخت با چسب و بعضی دیگر با زیپ باز و بسته می‌شوند. معمولاً زیپ صندل تخت، پشت یا کنار کفش قرار دارد که در مدل صندل زنانه کاربرد بیشتری دارد.

در صورتی که می‌خواهید در فصل تابستان به دریا، ساحل یا مناطق خشک و کویری سفر کنید، سعی کنید خرید صندل زنانه ابری را اولویت خود قرار دهید. شستن صندل ابری از صندل چرم ساده‌تر است و در صورتی که دوخت استاندارد و محکمی داشته باشد، در تماس با آب سالم می‌ماند و می‌توانید آن را به سادگی بشویید.

صندل پاشنه بلند زنانه یک انتخاب جذاب برای استایل به‌روز تابستان است. معمولاً پاشنه صندل تابستانه را از کنف یا چوب می‌سازند که زیبایی کفش را دوچندان می‌کند. رویه بعضی از صندل‌های پاشنه بلند زنانه را از چرم، کنف یا پارچه می‌سازند تا پا در صندل داغ نشود و هنگام راه رفتن، احساس راحتی کنید.

صندل پاشنه بلند را می‌توانید با مانتو زنانه نخی خنک و آزاد بهاره به تن کنید. این مدل صندل مناسب مهمانی‌های دوستانه و غیررسمی است و می‌توانید آن را به همراه پیراهن زنانه طرح‌دار یا دامن کوتاه ترکیب کنید و چشمگیرتر از همیشه ظاهر شوید.

با این حال صندل پاشنه بلند زنانه مناسب پیاده‌روی‌های طولانی نیست و ممکن است پایتان را خسته کند. توصیه می‌کنیم برای پیاده‌روی‌ در روزهای طولانی تابستان از صندل تخت زنانه‌ یا کفش‌ اسپرت راحت و بدون پاشنه استفاده کنید و صندل پاشنه بلند را در مناسبت‌های خاص به پا کنید.

۲. کفش ورزشی زنانه

کفش ورزشی زنانه یار چهار فصل شما به شمار می‌آید و سال‌ها است که در فصل‌های گرم و سرد، هنگام پیاده‌روی، ورزش و انجام کارهای روزانه پا به پای ما حرکت می‌کند. در واقع یک مدل کفش ورزشی زنانه استاندارد مانع بیماری‌های جسمی می‌شود.

خرید کفش ورزشی زنانه اهمیت بسیاری دارد. چرا که شما را در انجام ساده تمرینات ورزشی همچون بدن‌سازی، پیاده‌روی و... یاری می‌کند و باعث تعادل، سرعت و کشش بیشتر می‌شود. در واقع مدل کفش ورزشی زنانه‌ای تهیه کنید که فعالیت و تمرینات ورزشی شما را بهبود ببخشد.

۳. کفش اسپرت زنانه

کفش اسپرت-بانی مد

کفش راحتی یا اسنیکرز که در ایران به نام کفش اسپرت زنانه معروف است، یک کفش ورزشی حرفه‌ای نیست و مناسب انجام کارهای روزمره و پیاده‌روی می‌باشد. کفش اسپرت به همان شکل قدیمی و ورزشی رواج ندارد و هر کسی می‌تواند در مکان‌های غیرورزشی، مانند دانشگاه و مدرسه کفش اسپرت به پا کند.

مدل کفش اسپرت زنانه به دلیل زیبایی، تنوع و راحتی، اعتمادبه‌نفس شما را بالا می‌برد و شما می‌توانید با مدل لباس زنانه شیک یک استایل جذاب داشته باشید. کفش اسپرت زنانه را می‌توانید علاوه بر مدرسه و دانشگاه در استایل خیابانی، دوچرخه سواری و پیاده‌روی به پا کنید.

اگر طرفدار کفش اسپرت زنانه سفید یا مشکی هستید، بلوز اسپرت زنانه و مانتوی رنگی انتخاب مناسب‌تری است، چرا که رنگ‌های یکنواخت و خنثی، استایل شما را تکراری می‌کند، اما استفاده از یک لباس رنگی، استایل‌تان را متمایز و خاص‌تر از دیگران می‌کند.

4. کفش پاشنه بلند زنانه

کفش پاشنه بلند زنانه یا کفش مجلسی از محبوبیت بسیاری، درمیان خانم‌ها برخوردار است. اگرچه اکثر خانم‌ها کفش پاشنه بلند را در مراسم یا قرارهای رسمی به پا می‌کنند، اما شما می‌توانید از یک مدل کفش پاشنه بلند زنانه در قرارهای دوستانه نیز بهره‌مند شوید.

خرید کفش مجلسی زنانه اهمیت دارد، چرا که هر خانمی باید در یک مراسم رسمی، یک مدل کفش مجلسی شیک زنانه داشته باشد. جنس این مدل کفش زنانه را از مخمل یا چرم می‌سازند. هر یک از این دو مدل زیبا را می‌توانید به همراه کیف دستی یا کیف دوشی زنانه سِت کنید و جذاب‌تر از همیشه ظاهر شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.