نحوه صحیح شستشوی وسایل منزل

در واقع اگر شما بصورت مدام خانه را گردگیری و جارو کنید با کثیف بودن و لکه بودن وسایل خانه هرگز خانه‌ای تمییز و زیبایی نخواهید داشت. زیرا که این وسایل هر چند ماه یکبار نیاز به شستشو دارند و گردو غبار و آلودگی زیادی را به خود جذب می کنند.

بنابراین برای داشتن یک خانه تمییز و آراسته بهتر است یکی از مهمترین نکات کلیدی در اصول خانه‌داری را بدانید. آشنایی با ترفندهای خانه‌داری به شما کمک خواهد کرد که در کوتاهترین زمان، خانه را به بهترین شکل ممکن تمییز کنید و علاوه بر صرف زمان کمتر، خستگی کمتری نیز احساس کنید.

اگر جز افرادی هستید که سر کار می‌روید و زمان زیادی برای خانه ماندن و تمیزکاری ندارید بهتر است قبل از شروع به خانه تکانی، یک برنامه‌ریزی اساسی داشته باشید. برنامه‌ریزی به شما کمک خواهد کرد که وقت و انرژی کمتری را در تمیز کردن خانه صرف کنید.

برای شروع تمیز کردن خانه بهتر است وسایلی  را که  نمی‌توانید در منزل  بشویید را از دیگر وسایل جدا کنید. رومبلی، کوسن، بالشت، پتو، پادری، رومیزی، پتو مسافرتی، آباژور و رومیزی جز وسایلی هستند که شستن و تمییز کردن آنها در منزل سخت و دشوار است بخصوص اگر لکه‌ای بر روی آنها به جا مانده باشد.

با توجه به شرایط و خانه‌های امروزی که در بیشتر مواقع تراس و حیاط ندارد و یا اگر داشته باشند بسیار کوچک است و برای شستن وسایلی مثل پتو، رومیزی و رومبلی در خانه با دردسر مواجه خواهید شد. علاوه بر اینکه برای شستن این وسایل به فضای بزرگتری نیاز هست و شستن این اقلام نسبت به لکه و جنس پارچه اصول شستشوی خاصی را می‌طلبد که بدون آشنایی با نحوه صحیح شستشو ممکن است باعث آسیب رسیدن به وسایل شود.

اکثر خشکشویی‌هاعلاوه بر شستشوی لباس، شستشوی کالاهایی همچون پرده ، کوسن، بالشت، رومبلی  کفش، پتو و آباژور را بر عهده می‌گیرند. این نوع خشکشویی ها با  یک سرویس کاملا هوشمند، انواع لکه‌ها را بدون آسیب به بافت و ریز بافت پارچه از بین می‌برند. لکه‌بری، خیاطی، تعمیر، از خدمات ویژه‌ی این خشکشویی‌ها محسوب می‌شود.  بنابراین شما با  بدون نگرانی و با خیالی راحت می‌توانید این وسایل را به خشکشویی بسپارید و به تمییز کردن خانه بپردازید.

اصول خانه داری1

 توصیه می‌کنیم که در اولین قدم با یک خشکشویی معتبر تماس بگیرید و نرخ خشکشویی را از آنها بپرسید. در این مواقع خشکشویی‌های آنلاین انتخاب بهتری هستند زیرا که شما با مراجعه به سایت این خشکشویی‌ها می‌توانید به همه خدمات و قیمت‌ها دسترسی پیدا کنید. زیرا که آگاهی از قیمت‌ها و مقایسه قیمت‌ خشکشویی پتو می‌تواند شما را در انتخاب خشکشویی موردنظر مصمم‌تر کند.

 علاوه بر این امتیازی که خشکشویی آنلاین نسبت به آفلاین دارید این است که نیازی نیست که شما لباس و وسایل کثیف را تا خشکشویی ببرید، تنها با یک تماس خشکشویی به منزل شما خواهد آمد و نیازی نیست زمان خود را صرف رفت‌و‌آمدهای بیهوده کنید.

 شما تمامی وسایل کثیف را در منزل کنار می‌گذارید و با یک خشکشویی آنلاین تماس می‌گیرید و در کوتاه‌ترین زمان و با خیالی راحت وسایل منزل را تحویل سرویس رایگان و کارشناس ماهر خشکشویی می‌دهید.

امتیازی که خشکشویی‌های آنلاین دارند این است که هنگام تحویل سفارش یک کارشناس مجرب خشکشویی وسایل شما را چک خواهد کرد و زمان تحویل و نحوی شستشو را به شما خواهد گفت. اگر لکه‌ای بر روی پرده و یا آباژور منزل شما است بهتر است که مدت زمانی که لکه بر جا مانده است و یا اینکه لکه بر اثر چه چیزی بوجود آمده است را به کارشناس بگویید تا نتیجه بهتری از شستشو بگیرید.

در واقع یک استادکار یا کارشناس ماهر خشکشویی است که هنگام دریافت سفارش نهایی، مشورت لازم را به شما خواهد داد. در این صورت قبل از اینکه شما وسایل منزل و یا لباس ها را به خشکشویی بفرستید از نتیجه نهایی و میزان موفقیت سفارشتان درباره‌ی جنس، رنگ، امکان اتو، امکان لکه‌بری مطلع خواهید شد و یا برای سوالات خود پاسخ کارشناسی و مسئولانه دریافت خواهید کرد.

یکی از این بهترین خشکشویی تهران، خشکشویی آنلاین دیجی‌واش است این خشکشویی هوشمند و مکانیزه‌ی با نصب و راه‌اندازی خط ویژه‌ای برای خشکشویی لحاف،خشکشویی پتو،خشکشویی کوسن،رومبلی و رومیزی و دیگر وسایل منزل با هزینه‌ای مناسب و بالاترین کیفیت در تهران، این خدمت را برای مشتریان خود انجام می‌دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.