۱- Vevo’x،تولیدکننده آزمون

ابزار Vevo’x با استفاده از هوش مصنوعی به مربیان کمک می‌‌‌کند برای کارکنان آزمون‌‌‌های تعاملی درست کنند. این ابزار از هوش مصنوعی برای ایجاد آزمون‌‌‌های شخصی‌‌‌سازی شده که با سبک یادگیری هر فرد منطبق هستند، این امکان را فراهم می‌‌‌کند تا کارکنان از یادگیری حداکثری در جلسات آموزشی برخوردار شوند. علاوه بر این، طبیعت تعاملی و ویژگی بازخورد فوری آن به کارکنان کمک می‌‌‌کند تا مشارکت، نگهداری دانش و رضایت کلی از آموزش را افزایش دهند.

۲- Axonify، محتوای بازی‌‌‌محور

یک پلت‌فرم یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی است که محتوای آموزشی شخصی‌‌‌سازی شده و بازی‌‌‌محور ارائه می‌‌‌دهد. این ابزار از الگوریتم‌‌‌های یادگیری ماشین برای ارزیابی کلیات دانش کارکنان در زمان واقعی و ارائه آموزش هدفمند برای یادگیری موثرتر استفاده می‌‌‌کند. هرگونه آموزش با Axonify   لذت‌‌‌بخش‌‌‌تر است که در نهایت منجر به جذب و نگهداری کارکنان در درازمدت می‌شود.

۳- Docebo، یادگیری ابری

Docebo یک پلت‌فرم یادگیری مبتنی بر تکنولوژی ابری است که از یادگیری ماشین استفاده می‌‌‌کند تا موارد آموزشی را برای هر فرد شخصی‌‌‌سازی کند. مسیرهای یادگیری قابل تنظیم، بازخورد زمان واقعی و توصیه‌‌‌های محتوا، تجربه یادگیری را بهبود می‌بخشد و درگیری کارکنان را افزایش می‌‌‌دهد.

۴- EdCast، سفارشی‌‌‌سازی مهارت‌‌‌ها

یک پلت‌فرم یادگیری هوش مصنوعی است که به شما کمک می‌‌‌کند اقدامات یادگیری را برای بهره‌‌‌گیری از مهارت‌‌‌ها و نقاط قوت کارکنان سفارشی کنید. این ابزار الگوهای یادگیری کارکنان را پیگیری کرده و پیشنهادهای سفارشی ارائه می‌‌‌دهد تا مجموعه مهارت آنها را افزایش دهد. مربیان می‌توانند با EdCast محتوای سفارشی‌‌‌شده را جمع‌‌‌آوری کرده، از متخصصان بهره برده و به بررسی پیشرفت یادگیری کارکنان بپردازند.

۵- Coursera، اتصال به دوره‌‌‌های آموزشی

Coursera یک پلت‌فرم یادگیری الکترونیک است که به کارکنان امکان دسترسی به تعداد زیادی دوره آموزشی را می‌‌‌دهد. این پلت‌فرم می‌تواند با الگوریتم‌‌‌های یادگیری تطبیقی هوش مصنوعی خود، دوره‌‌‌های شخصی‌‌‌سازی شده را توصیه کند و محتوا را با الگوهای یادگیری خود فرد سازگار کند. همچنین می‌تواند تجربه یادگیری را بهینه کند و گواهی‌‌‌های رسمی برای ارتقای مهارت‌‌‌های کارکنان ارائه کند.

۶- Pymetrics، جذب استعدادها

Pymetrics یک ابزار جذب و ارزیابی استعداد مبتنی بر هوش مصنوعی است که فرآیند جذب و انتخاب کارکنان را موثرتر و کارآمدتر می‌‌‌کند. همچنین برای حفظ نیروی کار با استعداد قوی کمک می‌‌‌کند. این ابزار از علوم رفتاری و یادگیری ماشین برای ارزیابی نقاط قوت شناختی و عاطفی افراد استفاده می‌‌‌کند و علاوه بر جذب، برای تشخیص نیازهای آموزشی نیز استفاده می‌شود.

۷- Knowingo، آموزش با بازی رایانه‌‌‌ای

Knowingo  یک پلت‌فرم آموزشی کوتاه‌مدت قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی است که برنامه‌‌‌های آموزشی شخصی‌‌‌سازی‌‌‌شده را به کارکنان ارائه می‌‌‌دهد که بازی‌‌‌های رایانه‌‌‌ای هستند. این ابزار با بورد بازی سفارشی و آزمون‌‌‌های امتیاز نمونه، به نیازهای دانشی کارکنان پاسخ می‌‌‌دهد و اطمینان حاصل می‌‌‌کند که تمام اطلاعات مربوطه توسط هر فرد به خوبی یاد گرفته شود.

۸- Qstream، پیشتاز آموزش خرد

یک اپلیکیشن مبتنی بر آموزش خرد است که چالش‌‌‌های سناریو محور با استفاده از فضای دنیای واقعی، تجزیه و تحلیل در لحظه برای مربی‌‌‌گری اثرگذار و اجتناب از ریسک، و بازخورد فوری برای مهارت‌‌‌های استفاده شده، ارائه می‌‌‌کند. این ابزار به عنوان پیشتاز مدل «آموزش فاصله‌‌‌بندی شده» (spaced education، خرد کردن دوره آموزش به جلسات کوتاه متعدد و گنجاندن استراحت بین جلسات) به کارکنان امکان می‌‌‌دهد علاوه بر حفظ و تقویت موثر اطلاعات، زندگی کاری پرمشغله خود را هم مدیریت کنند.

۹-Cornerstone OnDemand، مدیریت استعدادها

یک پلت‌فرم مدیریت استعدادهای هوش مصنوعی است که شامل برنامه‌‌‌های آموزشی و توسعه شخصی سفارشی‌‌‌شده، یادگیری اجتماعی و جمع‌‌‌آوری محتوا می‌شود. این ابزار، از یادگیری ماشین برای ارائه تجربیات یادگیری سفارشی‌‌‌شده استفاده می‌‌‌کند که با مهارت‌‌‌ها و اهداف کارکنان همخوانی دارد. تجزیه و تحلیل و بینش‌‌‌های Cornerstone به مدیران امکان می‌‌‌دهد عملکرد کارکنان و اثربخشی آموزشی را در مورد آنها پیگیری کرده و ارائه آموزش را بر اساس بازخورد و داده‌‌‌های رفتاری آنها بهینه‌‌‌سازی کنند.

۱۰- Cegid، مدیریت سرمایه انسانی

Cegid یک پلت‌فرم مدیریت سرمایه انسانی (Human Capital Management) تقویت شده با هوش مصنوعی است که برنامه‌‌‌های آموزشی و توسعه شخصی سفارشی‌‌‌شده همراه با یادگیری اجتماعی و قابلیت‌‌‌های آموزش همکاری ارائه می‌‌‌دهد. این ابزار از یادگیری ماشین برای شناسایی کمبودهای دانش کارکنان استفاده می‌‌‌کند و منابع آموزشی مرتبط را توصیه می‌‌‌کند. گزارش‌‌‌ها و تجزیه و تحلیل‌‌‌های Cegid به مدیران امکان می‌‌‌دهد عملکرد کارکنان را رصد کنند و تاثیر آموزش بر توسعه آنها و نتایج کسب و کار را اندازه بگیرند.