«روجا؛ مجموعه اشعار طبری نیما یوشیج» منتشر شد .این کتاب با نظارت شراگیم یوشیج و توسط انتشارات رشدیه منتشر شده است. پیش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر نیز «مجموعه آثار منثور نیما یوشیج» و «دفترهای نیما/  مجموعه اشعار نیما یوشیج» با نظارت تنها پسر این شاعر و توسط نشر یادشده منتشر شدند.

      

امین زندگانی با نقش سرهنگ همسر سابق پروین اعتصامی در نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی به سالن اصلی تئاتر شهر می‌آید. نمایش «پروین» به قلم و کارگردانی حسین کیانی و تهیه‌کنندگی داود نامور از هشتم خرداد‌ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت. پیش از این حضور اکرم محمدی، مهران رنج‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بر، جواد یحیوی، مجید رحمتی، هوشنگ قوانلو، سهیل ملکی، مریم ندایی و آتنا تندرو در این اثر قطعی شده است.

     

نشان درجه یک هنر به پیشکسوت ۱۰۷ ساله موسیقی مقامی اهدا می‌شود. محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: در سفر به شهرستان سردشت با حضور در روستای باغی با پیشکسوت ۱۰۷ ساله حوزه موسیقی مقامی، استاد خدر قادری در منزلشان دیدار کردم. به‌زودی نشان درجه یک هنر را به ایشان اهدا خواهیم کرد.

     

نسخه ترمیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شده و باکیفیت فیلم «گاو» به ‌کارگردانی داریوش مهرجویی در روز اول هشتمین دوره جشنواره بین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌المللی فیلم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ایرانی در زوریخ سوئیس به نمایش درمی‌آید. هشتمین دوره جشنواره بین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌المللی فیلم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ایرانی در زوریخ سوئیس به دبیری یدالله داج روز ۲۶ می ‌تا اول ژوئن ۲۰۲۲ (۵ تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۱) برگزار می‌شود.