پس از تشکیل جلسات متعدد به ریاست استاندار زنجان به‌رغم افزایش نرخ این فرآورده در استان‌های همجوار قیمت آن در زنجان بر روی ۲۱۵‌هزار ریال ثابت ماند. با تلاش‌های انجام شده در استان زنجان توسط مسوولان دغدغه مصرف‌کنندگان به لحاظ نرخ گوشت گرم مرغ رفع شد اما کمبود آن در بازار همچنان مصرف‌کننده را ناراضی کرده بود.  توزیع این فرآورده در بازار زنجان در روزهای کمبود آن ۱۱ تا ۱۸ تن انجام می‌شد که نیاز همه مصرف‌کنندگان را جوابگو نبود. رئیس اتحایه ماهی، مرغ و تخم‌مرغ فروشان شهرستان زنجان گفت: روز پنج‌شنبه ۹۰ تن گوشت گرم مرغ وارد بازار استان شد. سید‌ناصر رمضانلو اظهار کرد: علت افزایش بی‌سابقه ورود این گوشت گرم به بازار افزایش تولید از سوی تولید‌کنندگان مرغ در استان زنجان است. وی تاکید کرد: در حال‌حاضر همه واحدهای عرضه مرغ به میزان زیادی مرغ برای عرضه به مشتریان دارند و هیچ کمبودی در این خصوص نیست.

 رئیس اتحایه ماهی، مرغ و تخم‌مرغ فروشان شهرستان زنجان گفت: نیمه اول آذرماه گوشت گرم مرغ روزانه از ۱۸ تا ۵۸ تن وارد بازار مصرف شده بود. رمضانلو خاطرنشان کرد: هیچ افزایشی در نرخ این فرآورده خام نداریم و در حال‌حاضر با قیمت هر‌کیلوگرم ۲۱۵ هزار ریال به‌دست مصرف‌کننده می‌رسد. وی افزود: هم‌اکنون شهرستان زنجان ۲۸۰ واحد عرضه گوشت مرغ دارد. رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: به‌رغم اینکه طی نیمه اول آذر‌ماه سال‌جاری شاهد نوساناتی در قیمت و عرضه مرغ گرم در سطح کشور بودیم، در استان به‌طور مقطعی و کوتاه مدت فقط با کمبود عرضه مرغ گرم مواجه شدیم که این مهم نیز با تامین و توزیع مرغ منجمد جبران شد. 

جواد تاراسی اظهار کرد: قیمت مرغ از نرخ مصوب ۲۱۵ هزار ریال فراتر نرفت. وی ادامه داد: با تلاش همه عوامل موثر در تامین و توزیع مرغ گرم، از ابتدای ماه جاری آرامش کامل از نظر عرضه مرغ به نرخ مصوب در بازار مرغ برقرار شده است. رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: در حال‌حاضر نیز همه مصرف‌کنندگان استان با آرامش‌خاطر گوشت گرم مرغ را به مقدار مورد‌نیاز از فروشگاه‌های عرضه مرغ تهیه کنند. تاراسی یادآوری کرد: در مقطع بسیار کوتاه‌مدت، مثل همیشه فقط با کمی صبوری، اطمینان داشته باشند همه دست‌اندرکارانی که تلاش آنها منجر به رسیدن گوشت مرغ به بازار مصرف می‌شود، با اتخاذ سیاست‌ها و ارائه راهکارهای مختلف، اجازه نخواهند داد تا کوچک‌ترین خللی در تامین گوشت مرغ و پروتئین مورد نیاز خانوار ایجاد شود.