به گزارش روابط عمومی شرکت لیزینگ خودروی غدیر، در این مجمع که در سالن ساپکو و به صورت برخط و حضوری برگزار شد، گزارش‌های مالی سالانه و خلاصه عملکرد هیات‌مدیره به نمایندگان سهامداران ارائه شد.

مرتضی ادیبی، مدیرعامل شرکت  به ارائه گزارش عملکرد شرکت و تشریح برنامه‌های آینده آن پرداخت.

وی اظهار کرد: ورود به بازار مسکن و توسعه فعالیت‌ها در بازارهای مختلف از جمله حضور فعال در بخش‌های تجهیزات و لوازم پزشکی، لوازم خانگی و کالای دیجیتال، قطعات یدکی خودرو و سایر موارد از اهداف مهم شرکت است.

به گفته وی امسال اصلاح ساختار سرمایه در جهت افزایش میزان تسهیلات در دستور کار قرار گرفته است. ادیبی افزود: فعالیت‌های بازاریابی شرکت، گسترده‌تر شده و در سال جدید اتفاق‌های خوبی در راه است.

مدیرعامل شرکت لیزینگ خودروی غدیر اضافه کرد: زیرساخت‌های الکترونیکی، با توجه به الزامات بانک مرکزی بهبود پیدا کرده تا بخشی از روند اعطای تسهیلات از طریق سیستم الکترونیکی پیش برود و در این زمینه شاهد رضایتمندی مشتریان باشیم. در موضوع نظام اعتبارسنجی نیز اقداماتی صورت گرفته تا با بهبود آن، ضمن کاهش معوقات، با امنیت خاطر بیشتری تسهیلات پرداخت کنیم.

ادیبی با اشاره به مذاکرات متعدد انجام شده با شرکت‌های مختلف، از انعقاد قراردادهای جدید خبر داد و اعلام کرد: تاکنون با دو شرکت قراردادهایی منعقد شده است و پیش‌نویس قراردادهای دیگر آماده شده که به زودی به امضا خواهد رسید.

در ادامه، پس از قرائت گزارش بازرس قانونی، حسابرس مستقل و نیز گزارش فعالیت هیات مدیره، دستورات مجمع و صورت‌های مالی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و مبلغ تقسیم سود، ۱۰۰ ریال به ازای هر سهم مورد موافقت سهامداران قرار گرفت.