وی افزود: به طور مثال در برگزاری خدمات دوره‌ای مبلغی در کارت مشتریان شارژ می‌شود تا از این طریق نسبت به دریافت خدمات برای خودرو اقدام کنند.

مدیر عامل گروه بهمن تصریح کرد:  تمامی‌این اقدامات در راستای آسایش مشتریان در دستور کار قرار گرفته و مشتریان می‌توانند برای دریافت نوبت و خدمات به صورت اینترنتی اقدام کنند تا لازم نباشد زمانی صرف چنین اقداماتی شود. در این روش مشتریان با دریافت نوبت می‌توانند حتی انتخاب کنند که با کدام یک از مشاوران ما قصد دارند ارتباط برقرار کنند و خدمات برای خودرو بگیرند. وی  خاطرنشان کرد: در طراحی این مرکز الگوبرداری از مراکز خدمات خودرویی در کشورهای اروپایی صورت گرفته است. لازم به ذکر است که شیوه پذیرش خودرو هم در این مرکز مدرن است و از ابتدای پذیرش تا ترخیص خودرو از مرکز یکی از پرسنل ما در کنار مشتریان حضور خواهد داشت تا تمامی‌ هماهنگی‌ها صورت ‌گیرد. علیمرادلو  افزود: ظرفیت کنونی این مرکز روزانه ۸۵ دستگاه خودرو خواهد بود که با اتمام فاز دوم این مرکز، این تعداد به ۲۱۸ دستگاه خودرو خواهد رسید.

وی در مورد میزان تولید خودروی دیگینیتی گفت: برنامه شرکت سال آینده تولید روزانه ۳۰ تا ۵۰ دستگاه خودرو است.

مدیرعامل گروه بهمن درباره خودروی جدید گروه بانام فیدلیتی نیز تصریح کرد: در سال نخست برنامه گروه تولید بالغ بر ۱۰ هزار دستگاه است، اما تمام تلاش ما این است که ظرفیت تولید را به ۶۰ هزار دستگاه افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه دانش فنی فیدلیتی خریداری شده است، اظهار امیدواری کرد که در فازهای بعدی محصولات جدیدتری نیز به جمع گروه اضافه شود. مدیرعامل گروه بهمن در مورد تامین قطعات خودروهای جدید در شرایط کنونی تحریم افزود: تمام قرارداد‌های ما برای تامین قطعات خودرو‌های جدید مبتنی ‌بر این خواهد بود که وابستگی‌ ‌ما به خارج به کمترین میزان برسد و در این راستا طرح توسعه‌ای تولید خودروهای تجاری و سواری تعریف کرده‌ایم.

وی  تصریح کرد: دو محصول تجاری جدید آماده عرضه به بازار داریم که یکی از آنها کامیون شیلر ۸ تن است.

علیمرادلو گفت: برنامه گروه بهمن و شرکت‌های تابعه استفاده از حداکثر توان داخلی است، یعنی هرچه تولید افزایش می‌یابد قطعه‌سازان هم رغبت بیشتری برای تولید قطعات خواهند داشت.

علیمرادلو همچنین از سرمایه گذاری وسیع در بخش موتور «تیوان» نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: امید است در فاز نخست مدرن‌ترین موتورسازی با ظرفیت ۲۵۰ هزار تن در سال در فروردین سال آینده به بهره‌برداری برسد.