مدیرعامل شرکت خدمات مشاوره مدیریت سپنتا با اشاره به داشتن سابقه ۱۸ ساله در فعالیت‌های فنی مهندسی در حوزه‌های خدمات معماری و دکوراسیون داخلی، طراحی نمای ساختمان، آموزش و پژوهش در زمینه‌های شهرسازی، معماری، مدیریت و منابع انسانی گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این مجموعه ارائه خدمات مهندسی و مشاوره مدیریت در حیطه امکان‌سنجی، بیزینس پلان، طرح تجاری و کوچینگ است.

امین حسینی با بیان اینکه باتوجه ‌به نیاز مشتریان خود ارائه‌دهنده طرح کامل تجاری در حوزه کسب‌وکار هستند، افزود: این طرح شامل گزارش امکان‌سنجی و نیاز بازار، مطالعات فازهای صفر و یک، نیازهای اولیه طرح همچون زمین، مقدار نقدینگی مورد نیاز، منابع انسانی لازم و طرح کار است.

وی برنامه کسب‌وکار، مشاوره‌های اولیه برای راه‌اندازی کسب‌وکار، محاسبه زمان لازم برای رسیدن به نقطه سربه‌سر و برنامه‌ریزی مشکلات پیش‌روی کسب‌وکار نوپا برای مشتریان را گام بعدی این دسته از خدمات عنوان و تصریح کرد: همچنین در این مرحله برای مشتریانی که نیازمند راه‌اندازی کارگاه یا کارخانه هستند، پلان معماری چیدمان فضا‌ها، دستگاه‌ها و مسیر تولید طراحی می‌شود.

مهندس حسینی با تاکید بر اینکه طراحی چیدمان دستگاه‌ها و خط تولید بهینه می‌تواند تا 80 درصد از پرت هزینه جلوگیری کند، گفت: خدمات این مجموعه منحصر به راه‌اندازی کسب‌وکار نیست، بلکه پس از آن نیز برای بهبود فعالیت‌ها و افزایش بازدهی خدمات متناسبی را ارائه می‌دهیم. این خدمات شامل طراحی آزمون‌های استخدام عمومی و تخصصی، ارزشیابی و آموزش منابع انسانی، مشاوره و ممیزی دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی، بهینه‌سازی هزینه و.... می‌شوند.