سیگنال درهم امارات به قیمت دلار/ کاهش قیمت ادامه‌دار شد

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز در حالی معاملات امروز را آغاز خواهد کرد که در آغاز هفته شاهد کاهش ۳ هزار تومانی قیمت دلار بود؛ روندی که در روز یکشنبه با شدت کمتری تداوم پیدا کرد و این اسکناس در نیمه اول دامنه ۶۰ هزار تومان نوسان داد. تحلیلگران معتقدند نزولی شدن قیمت دلار فارغ از اثرگذاری تنش‌های سیاسی، واکنشی از سوی معامله‌گران به افت شدید قیمت‌ها در ابتدای هفته بوده است.

قیمت درهم امارات نیز با گپ مثبت ۳۱۰ تومانی در ۱۸ هزار و ۲۵۰ تومان معاملات روز یکشنبه را آغاز کرد و در نیمه اول معاملات به ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. اما این پایان کار نبود و درهم در نیمه دوم معاملات، ۱۸ هزار و ۱۲۰ تومان قیمت خورد.

بازار رسمی هم در جریان معاملات روز گذشته شاهد افزایش قیمت دلار و کاهش قیمت یورو بود. بر اساس اعلام مرکز مبادله ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۵۰ هزار و ۴۱۹ تومان نرخ‌گذاری شد. حواله دلار هم با افزایش در نرخ ۴۹ هزار و ۴۵ تومان معامله شد. همچنین یورو مبادله‌ای امروز با کاهش، ۵۴ هزار و ۴۴۳ تومان قیمت خورد و ارزش حواله یورو هم با کاهش به ۵۲ هزار و ۹۶۰ تومان رسید. درهم امارات هم در مرکز مبادله، ۱۳ هزار و ۷۲۸ تومان ارزش گذاری شد و درهم حواله نیز ۱۳ هزار و ۳۵۴ تومان قیمت خورد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «قیمت دلار چشم انتظار نوسان درهم امارات/ 3 پیش‌بینی مهم قیمت دلار امروز ۷ آبان 1403» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.