دلار در مرز کلیدی نوسان داد/ شرط مهم برای کاهش قیمت

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز تهران در روزهای اخیر شاهد نوسان محسوس قیمت دلار در هرات و تهران است؛ روندی که در پی آن این اسکناس آمریکایی روز گذشته در کانال جدید قرار گرفت. دلار هرات معاملات روز چهارشنبه را در ۶۳ هزار و ۵۰ تومان بازگشایی کرد و با نوسان مثبت به ۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. این اسکناس در ادامه معاملات با تغییر روند، عقب نشست و با ورود به کانال ۶۲ هزار تومان، ۶۲ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد. قیمت دلار هرات در ادامه روز اما به مرز ۶۳ هزار تومان بازگشت و در همین محدوده نوسان داد.

قیمت درهم امارات نیز با گپ مثبت ۷۰ تومانی در ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان آغاز به کار کرد و با افزایش پله به پله به ۱۷ هزار و ۴۰۰ تومان رسید. درهم در نیمه دوم معاملات با تغییر فاز، نزولی شد و ۱۷ هزار و ۳۳۰ تومان قیمت خورد.

بازار رسمی هم شاهد افزایش قیمت دلار و یورو بود. براساس اعلام مرکز مبادله ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل، به ۵۰ هزار و ۱۸۶ تومان رسید. حواله دلار نیز در نرخ ۴۸ هزار و ۳۰۲ تومان معامله شد. همچنین یورو مبادله‌ای امروز ۵۴۷۰۲ تومان قیمت خورد و ارزش حواله یورو هم به ۵۲۶۴۸ تومان رسید. درهم امارات هم در مرکز مبادله، ۱۳۶۶۵ تومان ارزش گذاری شد و درهم حواله نیز ۱۳۱۵۲ تومان قیمت خورد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «نوسان دلار در مرز کلیدی؛ بازگشت قیمت کلید خورد؟/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز 26 مهر 1403» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.