قیمت دلار در مسیر نزولی/ کانال کاهشی در دسترس قرار گرفت

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز این روزها میان سطوح حمایتی و مقاومتی سردرگم است و قیمت‌ها در سایه تغییرات دلار نوسانات محسوسی را تجربه می‌کنند؛ روندی در روز سه‌شنبه نزولی دنبال شد و قیمت دلار در بازار تهران و هرات نوسان منفی به ثبت رساند. دلار هرات روز گذشته معاملات را با گپ مثبت ۲۰ تومانی در ۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان آغاز کرد. اما در ادامه معاملات عقب نشینی کرد و با ورود به کانال ۶۲ هزار تومان، ۶۲ هزار و ۵۵۰ تومان قیمت خورد. دلار تهران نیز روز گذشته مسیری مشابه دلار هرات را پیمود و ۶۲ هزار و ۷۵۰ تومان خرید و فروش شد.

نوسان نزولی دلار در بازار تهران و هرات قیمت درهم امارات را هم دستخوش تغییر کرد و این اسکناس معاملات روز گذشته را با گپ منفی ۴۰ تومانی در ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان آغاز کرد و در نهایت ۱۷ هزار و ۲۳۰ تومان معامله شد. در بازار رسمی هم دلار آمریکا با افزایش قیمت مواجه شد و به نرخ ۵۰ هزار و ۱۱۲ تومان رسید. حواله دلار نیز به نرخ ۴۸ هزار و ۱۸۴ تومان معامله شد. همچنین قیمت یورو مبادله‌ای به ۵۴ هزار و ۶۵۸ تومان رسید و ارزش حواله یورو نیز ۵۲ هزار و ۵۵۶ تومان معامله شد. درهم امارات در مرکز مبادله به قیمت ۱۳ هزار و ۶۴۵ تومان ارزش‌گذاری شد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «قیمت دلار سرگردان میان 2 مرز حساس/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز دوشنبه ۲۵ مهر 1403» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.