در 2 سناریوی متفاوت پیش روی قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز، بازار طلا و سکه در حالی معاملات امروز را آغاز خواهد کرد که در روز دوشنبه قیمت‌ها تغییر فاز دادند و در مسیر نزولی قرار گرفتند؛ روندی متاثر از نوسانات نرخ ارز و اونس طلا شکل گرفت و معامله‌گران به دنبال یافتن تعادل در میان نوسانات بازار بودند. اونس طلا روز دوشنبه در سطح ۲۶۴۵ دلار بازگشایی کرد و در ادامه معاملات با در پیش گرفتن مسیر صعودی، در محدوده ۲۶۵۸ دلار قرار گرفت. تحلیلگران بازارهای مالی معتقدند محدوده حمایتی اونس طلا ۲۶۲۰ دلار و مقاومت اصلی آن ۲۶۷۰ دلار است و اگر قیمت اونس طلا پایین مرز ۲,۶۲۰ دلار قرار بگیرد، نوسانات بیشتر در بازار طلا محتمل است.

قیمت طلای آبشده هم در سایه نوسانات اونس طلا معاملات روز گذشته را با قیمت ۱۷ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان آغاز کرد و سپس با در پیش گرفتن مسیر نزولی، به ۱۷ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان رسید. طلای آبشده در نیمه دوم معاملات با نوسان مثبت، در ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار گرفت. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت چهار میلیون و ۱۰۹ هزار تومان معامله شد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «2 سناریوی مهم برای نوسان قیمت سکه/ بازگشت قیمت طلا به مرز حمایت/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۱۷ مهر 1403» بخوانید.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.