مشتریان این خودرو خوشحال شدند/ خبر مهمی که به بازار رسید

به گزارش اقتصادنیوز، براساس اخبار منتشر شده سورن پلاس بنزینی با تیراژ ۴۳ هزار دستگاه در این طرح فروش حاضر است. آن طور که اعلام شده قرار است ایران خودرو ۱۳ هزار دستگاه از این خودرو را به صورت فروش فوق العاده و ۳۰ هزار دستگاه را نیز به صورت پیش فروش در دسترس متقاضیان قرار دهد.

پژو ۲۰۷ با موتور TU۵ در رتبه دوم جدول عرضه قرار گرفت. آبی‌های جاده مخصوص برنامه‌ریزی کردند تا ۲۲ هزار دستگاه از این محصول هاچ بک (بدون صندوق عقب) خود را در اختیار متقاضیان قرار دهند. البته سهم فروش فوق‌العاده پژو ۲۰۷ با موتور TU۵ از سوی ایران خودرویی‌ها، ۶ هزار دستگاه در نظر گرفته شده و ۱۶ هزار دستگاه نیز به پیش فروش اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز، رتبه سوم جدول در اختیار تارا با گیربکس دستی است. قرار است ۱۲ هزار دستگاه تارا با گیربکس دستی توسط ایران خودرویی‌ها روانه بازار شود. دو هزار دستگاه به صورت فروش فوق‌العاده و الباقی به صورت پیش فروش به متقاضیان واگذار می‌شود. رتبه چهارم جدول عرضه هم به طور مشترک به دیگر عضو خانواده پژو ۲۰۷ یعنی پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ و تارا با گیربکس دستی اختصاص دارد. خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ را برای واگذاری به متقاضیان در دور جدید فروش محصولاتش در نظر گرفته است. سهم این خودرو در فروش فوق العاده حدود چهار هزار دستگاه و الباقی نیز به صورت پیش فروش عرضه می‌شود.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «برنامه ویژه ایران خودرو برای متقاضیان این محصول/ سورپرایز ویژه در راه بازار خودرو» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.