بلیت این گروه از متقاضیان فروش فوق العاده ایران را برد/ پشت پرده سود 200 میلیونی

به گزارش اقتصادنیوز، به نظر می رسد دو محصول عرضه شده از سوی آبی های جاده مخصوص در این طرح فروش بیش از سایر محصولات تقاضا را به خود جلب کرده اند. براساس بررسی خبرنگار اقتصادنیوز،  پژو ۲۰۷ با گیربکس دنده ای و موتور TU۵ و ری را به احتمال زیاد در صدر جدول تقاضا در این طرح فروش قرار می گیرد.

این محصول ایران خودرو علاوه بر اینکه برای متقاضیانی که بعد از تحویل قصد استفاده از خودروی خود را دارند گزینه جذابی است؛ برای آن دسته از متقاضیان نیز که به دنبال استفاده از فاصله قیمت کارخانه و بازار هستند، گزینه مطلوبی محسوب می شود.

بررسی های اقتصادنیوز نشان می دهد پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور  TU۵ در کارخانه حول و حوش ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد اما همین خودرو در بازار با قیمتی نزدیک به ۷۲۵ میلیون تومان داد و ستد می شود. بنابراین خریدارانی که به دنبال کسب سود هستند چنانچه موفق شوند در قرعه کشی خودروی مورد نظر را در اختیار بگیرند می توانند سودی حدود ۲۲۵ میلیون تومانی را به حساب خود واریز کنند. این سود به زبان درصد حول و حوش ۴۵ درصد است. اما دیگر محصولی که پیش بینی می شود در این طرح فروش بیش از سایر خودروها توجه ها را به خود جلب کند، "ری را" است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.