خبر خوش ایران خودرو برای بازار خودرو/ منتظر ارزان‌ترین محصول باشید

ایران خودرویی‌ها هرگاه قصد تولید محصولی را داشته باشند نام آن را در لیست قیمتی خود جای می‌دهند و بنابراین می‌توان گفت پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ بار دیگر به خط تولید آبی‌های جاده مخصوص بازگشته است. بررسی اقتصادنیوز از لیست قیمتی محصولات ایران خودرو در مبدا نشان ‌می‌دهد این خودرو ارزان ترین محصول سواری در میان محصولات حاضر در سبد محصولاتی ایران خودرو محسوب ‌می‌شود.

پیش از بازگشت پژو ۲۰۷ با موتور TU۳، رانا پلاس ارتقا یافته با قیمت کارخانه ای حول و حوش ۴۶۱ میلیون عنوان ارزان‌ترین محصول ایران خودرو را در اختیار داشت. آنچه باعث شده تا آبی‌های جاده مخصوص بار دیگر پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ را روانه خط تولید کنند، عرضه این خودرو در اولین طرح فروش گسترده ایران خودرویی ها بعد از حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو است.

به گزارش اقتصادنیوز، ایران خودرویی ها پیش تر دو موتور TU۳ و TU۵ را برای خانواده پژو ۲۰۶ استفاده ‌می‌کردند. موتور TU۳ که یک موتور با حجم ۱.۴ لیتری بود به عنوان پیشرانه تیپ‌های یک تا سه پژو ۲۰۶ استفاده ‌می‌شد و موتور TU۵ با حجم موتور ۱.۶ لیتری نیز برای تیپ‌های چهار تا ۶ پژو ۲۰۶ در نظر گرفته شده بود. آبی‌های جاده مخصوص پس از حذف برخی از تیپ ها، موتور TU۳ را روی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نصب کرده بودند و موتور TU۵ نیز برای تیپ ۵ این خودرو در نظر گرفته شد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «ارزان‌ترین محصول ایران خودرو به بازار رسید؛ بازگشت پژو ۲۰۶ با شمایل جدید» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.