نتایج اولیه آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز 1403 منتشر شد+جزییات

شرکت کنندگان در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ که۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد، می‌توانند کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان را بر درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مشاهده کنند.

خبر مرتبط
خبر مهم وزارت آموزش و پرورش/ ساعات آموزشی کاهش می یابد؟

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیشنهاد کاهش ساعات آموزشی در برنامه درسی ملی داده شده است تا زمان بیشتری برای فعالیت‌های پرورشی دانش‌آموزان در نظر گرفته شود.

بنابراین متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مزبور در صورتی که بر اساس نتیجه کارنامه آزمون، جزء معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، برای اقدامات بعدی از روز سه‌شنبه به‌ تاریخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات کاربر ‌برگ‌های مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام کنند.

بر اساس این خبر از سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه نکردن به سامانه در مهلت تعیین شده برای تکمیل نمون برگ‌های خوداظهاری، به منزله انصراف از استخدام در آموزش وپرورش تلقی خواهد شد.

داوطلبان باید از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۲۹ خرداد حداکثر تا تاریخ یکشنبه آینده به تاریخ دوم تیر با مراجعه به درگاه یادشده my.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل کار برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند. برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در مجموع ۳۸۱ هزار و ۲۴۶ متقاضی ثبت نام کرده‌ بودند که ۶۸ درصد متقاضیان زن و ۳۲ درصد مرد هستند. این آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۲۹۵ حوزه امتحانی اصلی و ۱۰۲۹ حوزه فرعی در ۱۷۷ شهرستان سراسر کشور برگزار شد.

در جلسه آزمون به هریک از داوطلبان عناوین شغلی مختلف دو بسته آزمونی داده شد. دفترچه آزمون عمومی و اختصاصی (شماره ۱) شامل حاوی ۱۷۰ سوال حیطه عمومی و اختصاصی بود که داوطلبان باید در مدت ۱۸۰ دقیقه به سوالات آن پاسخ دهند. دفترچه سوالات همه داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده بود. این دفترچه‌ها، دارای تنوع بوده و کد عددی و حروف انگلیسی که بر روی دفترچه سوال داوطلبان درج شده، باید با کد عددی و حروف انگلیسی درج شده در پاسخنامه مطابقت داشته باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.