او «ماشه» آغاز جنگ جهانی سوم را می کشد؟!

پیشرفت انفجاری هوش مصنوعی، سؤالی ترسناک در ذهن‌مان ایجاد کرده است: آیا جنگ جهانی سوم، صحنه‌ی نبرد انسان با هوش مصنوعی خواهد بود؟

واکنش کیهان به آهنگ جدید خواننده «گنگستر آمل»

پرواز جت جنگنده‌ی آمریکا با هوش مصنوعی و کنترل سگ‌های رباتیک مسلح با ذهن، تنها نمونه‌هایی از تحولاتی هستند که هوش مصنوعی در تجهیزات نظامی اعمال کرده است. کاربرد هوش مصنوعی در جنگ به حدی پررنگ شده که شماری از کشورها توافق کرده‌اند به‌صورت مسئولانه از این فناوری استفاده کنند. همزمان با استفاده انواع جدیدی از جنگ افزارهای خودکار در جنگ اوکراین از یک سو و تهدید و رونمایی مداوم آمریکا و چین از جنگ افزارهای مبتنی بر کنترل از راه دور از یک سو و توسعه روز افزون دانش هوش مصنوعی ، هر روز جهان را به سمت تهدیدی بزرگ سوق می دهد.

اسحاق جهانگیری اعتراف کرد/ اشتباه من شرکت در انتخابات ۹۶ بود

همزمان سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI، اعلام کرده که فاصله‌ی زیادی تا دوران هوش مصنوعی ترسناک نداریم. ایلان ماسک، میلیاردر سرشناس حوزه‌ی فناوری، سال‌ها پیش درباره‌ی خطرات هوش مصنوعی هشدار داده بود. اتفاقی که احتمالا منجر به آغاز جنگ جهانی سوم مبتنی بر این جنگ افزارها خواهند بود. جنگی که دیگر محوریتش با نیروهای انسانی نظامی نیست. همین حالا قدرت های تانک ها ، خودروها و هواپیماهای کنترل شونده بدون سرنشین ، تکنولوژی های نظامی را وارد دنیایی جدید کرده اند.

جزئیات علت انتقال میرحسین به بیمارستان

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.