فروش فوق‌العاده راناپلاس با سقف شیشه‌ای از امروز

بیست و دومین  دوره فروش فوق‌العاده محصولات این خودروساز، در دهه پایانی شهریور ماه (۲۱  شهریورماه) با عرضه سه محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای و دو مدل پژو پارس (پارس بنزینی و پارس TU۵) اجرا و قرعه‌کشی آن چهار روز بعد (۲۴ شهریورماه)، برگزار شد.

اکنون در حالی که روز گذشته (چهارشنبه) مراسم قرعه‌کشی پیش‌فروش خودرو تارا این گروه صنعتی برگزار شد، از امروز گروه صنعتی ایران‌خودرو بیست و سومین طرح فروش فوق‌العاده خود را به مرحله اجرا در آورده است.

در این مرحله از فروش فوق‌العاده، خودروی رانا پلاس سقف شیشه‌ای با موتور TU۵ و گیربکس شش سرعته دستی با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است؛ متقاضیان از امروز (اولین روز از مهر)  به مدت سه روز (تا روز شنبه/ سوم مهرماه) فرصت دارند تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir  نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.  

مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی، یک روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام (۱۰ صبح روز یکشنبه/چهارم مهرماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد. مراسم به صورت مستقیم از پایگاه اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه ایران خودرو در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق درج اسامی در سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد و مشتریان ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا وجه کامل خودرو را واریز کنند.  

لازم به یادآوری است که پیش از اعلام اسامی منتخبان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد کرد و کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ایران‌خودرو، اقدام به ثبت‌نام کنند.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و براین اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد؛ تنها از مرحله هیجدهم به بعد، طبق مصوبه کمیته خودرو، دیگر شرط الزام در رهن ماندن یکساله سند خودروها وجود ندارد.

ضمن اینکه گارانتی خودرو پنج ماه پس از تحویل خودرو در صورت عدم مراجعه مشتری به شبکه خدمات پس از فروش باطل می‌گردد و حداقل کاردکرد ۱۰۰۰ کیلومتر در زمات مراجعه ضروری است.

شایان  ذکر است که معرفی‌نامه خودرو جدید رانا پلاس با گیربکس شش سرعته دستی از این  لینک  قابل مشاهده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.