ارزان ترین آپارتمان های تهران در سال 99

در سالی که بازار مسکن رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کرد ، منطقه ۱۸ یک سال در جایگاه ارزان ترین منطقه قرار داشت . منطقه ای که  آپارتمان هایش با قیمت متوسط متری ۷ میلیون ۴۱۰ هزار آغاز شدو با قیمت متوسط متری ۱۱ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان در بهمن ماه رسید .

اگر قصد خرید یک آپارتمان ۸۰ متری در فروردین ماه سال گذشته در منطقه ۱۸ را داشتید باید ۵۹۲ میلیون تومان پرداخت می کردید و در بهمن ماه برای خرید همان آپارتمان نیاز به  ۹۵۹ میلیون و ۱۲۰هزار تومان نقدینگی داشت .

بهار گرانی ها

سال ۹۹ در همه مناطق تهران با افزایش قیمت مسکن آغاز شد ، منطقه ۱۸ نیز از افزایش قیمت ها بی بهره نبود ، قیمت متوسط آپارتمان در این منطقه با ۷ میلیون  ۴۱۰ هزار تومان آغاز شد ،در ماه نخست بهار ۳۸ معاملههم به ثبت رسید  .در اردیبهشت ماه نیز که یکی از ماه های پر رونق سال گذشته بود ، منطقه ۱۸ تنها ۲۴۳ معامله مسکن ثبت شده داشت . در این ماه قیمت ها اندکی رشد کرد و به متوسط متری ، ۷میلیون و ۸۴۷ هزار تومان رسید . آخرین ماه بهار نیز در این منطقه با ثبت ۱۹۶ معاملع مسکن به پایان رسید . در این ماه قیمت متوسط هر متر مربع آپارتمان ۸ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان بود .

مشروح این گزارش را در اقتصاد نیوز با تیتر «قیمت مسکن در ارزان ترین منطقه تهران / ارزان اما بی مشتری» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.