علی اعطا امروز در حاشیه برگزاری جلسه شورای شهر تهران در ارتباط با فعالیتهای شهرداری تهران در پی بارش برف در روز گذشته گفت : باید به این نکته اشاره کنیم که شهرداری روز گذشته آماده نبود و باید از قبل آمادگی لازم را پیدا می‌کرد البته مسئولان شهری معتقدند که بارش برف  در سالهای گذشته  در چنین روزهای سابقه نداشته است.

وی ادامه داد: موضوعی که باید به آن توجه شود این است که روز گذشته شاهد دو مسئله در تهران بودیم؛ یک بخش مربوط به بارش برف می‌شود و مسئله دیگر مربوط به اعتراضات شهروندان نسبت به افزایش قیمت بنزین.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز نیز شهردار تهران به صورت سرزده در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران شرکت کرد، گفت: حناچی در این جلسه توضیحاتی در ارتباط با اقدامات انجام شده مطرح کرد و شورا نیز پیشنهادی به شهردار داد که با افراد خاطی و کسانی که روز گذشته کم کاری کردند در حد عزل اقدام کند.

وی همچنین در خصوص آماده شدن گزارش کمیته عوامل حذف عنوان شهید نیز گفت: در جلسه امروز هم‌اندیشی، گزارشی از فرآیند به اعضای شورای شهر تهران رسانده شد ضمن اینکه با توجه به اینکه این گزارش در اختیار هیئت‌ رئیسه قرار گرفته است از آنها تقاضا کردیم تا زمانی را برای ارائه گزارش در اختیار ما قرار بدهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.