سرهنگ پیمان لطیفی در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۷ صبح روز جمعه بیست و ششم مهرماه تیم عملیات کلانتری انقلاب اسلامی، هنگام گشت زنی در محدوده خیابان خوازمی، پرسه زنی راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ سفید رنگ نظر شان را جلب و برای بررسی بیشتر پلاک انتظامی خودرو را استعلام که در استعلام گرفته شده مشخص شد که خودرو سه روز قبل در محدوده کلانتری ۱۴۰ باغ فیض سرقت شده است.

این مقام انتظامی گفت: تیم کلانتری به خودرو نزدیک و سوالاتی را از راننده خودرو پرسیدند، سارق که خود را مالک خودرو اعلام می کرد عاجز از ارائه مدارک ماشین بود تا اینکه ماموران در بررسی از خودرو مدارک ماشین را از داخل خودرو کشف کردند.

وی تصریح کرد: با محرز بودن اینکه خودرو سرقتی است، راننده خودرو به همراه خودروی کشف شده به کلانتری منتقل و سارق همچنان منکر سرقت خودرو بود.

لطیفی ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی مالک خودرو شناسایی و با دعوت وی به کلانتری، مال باخته که فردی ۲۵ ساله بود، اظهار داشت خانواده ام مدتی است در مسافرت هستند سه روز قبل برای رفع بی حوصلگی به پارک محل سکونتمان مراجعه کردم و با فردی که ۲۸ ساله بود آشنا شدم باب گفت و گو باز شد و نا خودآگاه به وی اعتماد کردم تا اینکه از دعوت کردم تا به منزل ما بیاید و با هم باشیم و تا پاسی از شب در کنار هم بودیم.

شاکی ادامه داد: وقتی صبح از خواب بیدار شدم از این فرد خبری نبود به سرعت اموال منزلمان را وارسی کردم و متوجه شدم که سارق تلفن همراه و سوئیچ خودروام را برداشته است. به سرعت به پارکینگ مراجعه ولی اثری از خودرو ام نبود.

کلانتر محله انقلاب اسلامی با اشاره اینکه متهم در مواجهه حضوری چاره ای جز به اعتراف نداشت، در خصوص اظهارات متهم بیان داشت که با پرسه زنی در مراکز تفریحی مانند پارک ها نظر افراد مختلف را جلب و پس از اینکه به من اعتماد می کردند و مدت کوتاهی از آشنایشان می گذشت اموالشان را سرقت و قطع ارتباط می کرده است.

رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب گفت: در این خصوص پرونده ای تشکیل و تحقیق از متهم برای کشف سایر جرائم ادامه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.