سرهنگ محمدرضا ملکوتی گفت: چندی پیش تعدادی از اهالی محل امام‌زاده حسن نسبت به ترددهای اعضای یک خانواده که پدر و پسر هستند به داخل باغی اعلام شکایت کردند و شاکیان اظهار داشتند این افراد با تعدادی افراد مشکوک در ارتباط بوده و اموالی را وارد باغ می‌کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با دریافت شکایت، تیمی از ماموران کلانتری مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند، عنوان کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که پسر خانواده که فردی ۲۵ ساله است با همکاری سایر همدستانش لوازم داخلی خودرو و لاستیک خودرو را سرقت و به پدر خانواده که مردی ۴۰ ساله است، می‌فروشند. تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته با هماهنگی های قضائی تیم عملیات کلانتری برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان اعزام شدند.

ملکوتی اظهار داشت: ساعت ۸ شب ماموران کلانتری پس از اطمینان از حضور این پدر و پسر در مخفیگاهشان عملیات دستگیری هر ۲ متهم را انجام دادند و موفق شدند ضمن دستگیری هر ۲ متهم تعداد ۱۸۰ حلقه لاستیک و تعدادی ضبط و باند مربوط به خودروهای سواری کشف کردند.

کلانتر محله امام زاده حسن افزود: علاوه بر اموال سرقتی، تعدادی سلاح سرد و مقدار ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر از قبیل: حشیش، تریاک از مخفیگاه متهمان کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان به کلانتری برای تکمیل تحقیقات پلیسی به همراه اموال کشف شده منتقل شدند، خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهمان به منظور کشف سایر جرائم و شناسایی مال باختگان و سایر همدستان پسر خانواده ادامه دارد

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.