سید ناصر محزون در واکنش به قرارداد آریا برزگر با باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:برای انتقال یک بازیکن بین دو باشگاه، صرف توافق بازیکن و باشگاه انتقال گیرنده کفایت نمی‌کند و نیازمند توافق باشگاه فعلی بازیکن هم هست تا قراردادی سه جانبه منعقد گردد. در غیر این صورت ارکان انتقال موجود نبوده و بی اعتبار است.

وی افزود: این بازیکن تحت قرارداد باشگاه خلیج فارس است. چند ماه پیش هم باشگاه پرسپولیس خواستار جذب برزگر شده بود، اما چون نتوانسته بودند مسکن او را فراهم کنند، این انتقال منتفی شد و اخیرا باشگاه استقلال درخواست قرارداد با این بازیکن شد و ما هم پس از بررسی شرایط توافق‌نامه سه‌جانبه‌ای را با این باشگاه امضا کردیم، اما به یکباره امروز خبری منتشر شده که برزگر با پرسپولیس قرارداد بسته است که در صورت اثبات این موضوع، این قرارداد غیرقانونی است.

وی تاکید کرد: در صورتی که این بازیکن با باشگاه پرسپولیس قرارداد بسته باشد، ما هم از برزگر و هم باشگاه پرسپولیس شکایت می‌کنیم. توافق ما با باشگاه استقلال در مورد مسائل حق رشد و حق باشگاه بود و مسائل مالی خود این بازیکن با باشگاه استقلال به ما مربوط نمی‌شد. در هر صورت عقد قرارداد با بازیکنی که تحت قرارداد ما بوده، مستلزم توافق با باشگاه خلیج فارس است و در غیر این صورت هر گونه قراردادی غیرمجاز و غیرقانونی است. شاید هم قراردادی در کار نباشد و فقط عکسی منتشر شده باشد که با این حال هم باشگاه پرسپولیس باید رضایت ما را جلب می‌کرد.

محزون ادامه داد: در هفته‌ای که در پیش رو داریم و در صورت اثبات قرارداد با پرسپولیس، ما از برزگر تحت عنوان فسخ غیرموجه و از این باشگاه شکایت خواهیم کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.