به گزارش اتواکسپرس، تاریخ دقیق رونمایی از این خودرو در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۹ معادل دوم آبان امسال است ولی عرضه این خودرو به بازارهای بین المللی تا سال ۲۰۲۰ به طول خواهد انجامید.

طراحی مدل جدید خودرو فولکس واگن نسبت به مدل های قبلی تغییرات بسیاری کرده است به طوری که بنا بر صحبت های مدیران این کمپانی عرضه این خودرو به بازار سرآغاز تقلید شدن از آن توسط خودروسازهای خارجی است.

تقریبا در تمامی قسمت‌ها شاهد بازطراحی و دیزاین های جدیدی هستیم که از جمله مهم ترین آنها می توان به صندوق عقب پهن تر، دیزاین چراغ های جلویی باریک تر و سایز و اندازه بزرگتر اشاره کرد.

طراحی کابین داخلی فولکس واگن گلف ام کی۸ همچنین شاهد تغییر و تحولات گسترده و قابل توجهی نسبت به مدل‌های قبلی بوده است . کنسول تعبیه شده در جلوی خودرو از ظرافت و زیبایی بسیار بیشتری برخوردار شده و سیستم های سرگرمی دیجیتال متعددی هم همراه با یک صفحه‌نمایش بر روی این کنسول مرکزی قرار داده شده است. از طرفی دیگر، طراحی کابین به گونه انجام شده است تا جادارتر به نظر بیاید و سرنشینان رفاه بیشتری در داخل خودرو داشته باشند.

هربرت دیاس، مدیر ارشد اجرایی شرکت فولکس واگن، خاطرنشان کرده است که خودروی مذکور از قابلیت و امکانات جدید اتصال ۲۴ ساعته و فناوری خودران بهره می‌برد.

فولکس‌واگن همچنین بر این باور است که موتور و پیشرانه های به روز و تکنولوژی بهبودیافته سیستم تعلیق این خودرو برگ برنده این خودرو در جاده و بزرگراه به شمار می‌رود و موجب خواهد شد نسبت به رقبای خود، در جایگاهی بالاتر قرار بگیرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.