سردار سید کمال هادیانفر گفت: متاسفانه روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین فهیم راد، رئیس عقیدتی سیاسی پلیس راهور و راننده وی که برای انجام ماموریت اربعین در حال حرکت به نواحی مرزی بودند که دچار سانحه رانندگی شده و جان خود را از دست داد. 

وی در مورد علت وقوع این حادثه گفت:خستگی راننده خودروی مقابل علت بروز این حادثه تشخیص داده شد. متاسفانه راننده این خودرو هیچ یک از موارد را رعایت نکرده و دچار خستگی و خواب‌آلودگی نیز بوده است.

سردار هادیانفر در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ماموران پلیس راهور ناجا در ۲۱۷ هزار کیلومتر از راه‌های کشور و یک هزار و ۴۷ شهر کشور عاشقانه به زائران حسینی خدمات ارائه می‌دهند، افزود: مدیریت ترافیک، تأمین ایمنی و ترددها در طول جاده‌ها و نیز تسهیل در تردد سه محور اصلی وظایف این افراد را شامل می‌شود.

بر اساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس راهور ناجا به ۶.۵ میلیون تردد در مرزهای چهارگانه اشاره کرد و گفت: ۶۵ درصد زائران امسال از خودروی شخصی خود استفاده کردند و به طبع در زمان برگشت بسیار خسته هستند لذا باید استراحت و خواب کافی داشته باشند و به‌گونه‌ای عمل کنند که تهدیدی برای خود و دیگران محسوب نشوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.