سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام‌ اظهار داشت: تدابیر و تمهیدات ترافیکی لازم جهت مدیریت هوشمندانه ترافیک در موج بازگشت زائران اندیشیده شده و تا تخلیه کامل شهر مهران در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت و کنترل ترافیک موج بازگشت به مراتب دشوارتر از زمان رفت خواهد بود افزود: اولویت اصلی پلیس راهور در هنگام بازگشت، تسهیل در خروج سریع و ایمن از شهر و هدایت بار ترافیکی به سمت مبادی خروجی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بیان اینکه امسال به‌رغم افزایش سه برابری ترددها مشکلی در زمینه عبور و مرور در معابر درون شهری نداشتیم خاطرنشان کرد: بخشی از این موفقیت و روان‌سازی ترافیک به واسطه همکاری خوب و مشارکت فعال زائران با پلیس بوده است.

کهزادی در ادامه در مورد آخرین وضعیت ترافیکی و ظرفیت پارکینگ‌ها در مهران عنوان کرد: ظرفیت کلیه پارکینگ‌ها درمهران به‌صورت ۱۰۰ درصدی تکمیل شده و ترافیک به حالت نیمه‌سنگین و روان در معابر داخل شهر در جریان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: فعلا برنامه‌ای برای لغو و برداشتن محدودیت‌های ترافیکی در مبادی ورودی و داخل شهر تا تخلیه کامل در دستور کار پلیس نیست.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.