سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه روز اربعین، در تهران پیاده‌روی  عظیم جاماندگان اربعین حسینی را خواهیم داشت، خیل عظیمی از عاشقان اهل بیت و مردم مؤمن و شریف تهران در این مراسم معنوی شرکت می‌کنند، پنج مسیر راهپیمایی پیش‌بینی شده که به شرح ذیل است.

مهماندار در این رابطه اظهار داشت: مسیر شماره یک از میدان امام حسین(ع) آغاز شده و با عبور از خیابان ۱۷ شهریور، میدان شوش، خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری، نهایتاً به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسد. 

وی ادامه داد: مسیر شماره دو از میدان جمهوری اسلامی آغاز و در ادامه با عبور از بزرگراه نواب، میدان ۹دی، میدان بهمن، خیابان بعثت، خیابان شهید رجایی، بزرگراه شهید کریمی، چهارراه چشمه علی، خیابان فدائیان ،میدان شهر ری و در نهایت به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسد. 

 رییس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: مسیر شماره سه نیز امام‌زاده حسن(ع) است که این مسیر در ادامه با عبور از خیابان امین‌الملک، خیابان قزوین، خیابن شیخ محمدی، میدان ۹ دی، میدان بهمن، بزرگراه بعثت، خیابان شهید رجایی، میدان ساعی و میدان مدرس، نهایتاً به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسد. 

سردار مهماندار خاطر نشان کرد: مسیر شماره ۴ از باقر شهر آغاز شده و در ادامه به خیابان رجائی، پل شهید آوینی، خیابان سلمان فارسی و در پایان به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسد. 

وی با اشاره به آخرین مسیر پیاده‌روی تصریح کرد: مسیر آخر نیز از جاده ورامین آغاز شده، در ادامه به میدان معلم خواهد رسید و بعد از پیمودن مسافتی از سمت سه راه ورامین، خیابان فدائیان و شهرری به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس راهور تهران بزرگ با کلیه استعداد خودرویی و نیروی انسانی خود به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به زائرین عزیز در آماده باش ۱۰۰ درصد خواهد بود. 

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی اعلام کرد: به همین منظور از ساعت ۲۴ شب گذشته (جمعه شب)در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مسیر های ۵ گانه ممنوعیت توقف خواهیم داشت و همکاران بنده نسبت به پاکسازی معابر اقدام خواهند نمود.

وی ادامه داد: ضمنا از ساعت ۶ بامداد روز شنبه ۷/۲۷ اربعین حسینی ممنوعیت تردد را در طول مسیرها تا پایان مراسم خواهیم داشت.

مهماندار از کلیه رانندگان عزیز خواست که نهایت همکاری را با عوامل پلیس راهور در جهت خدمت رسانی و تسهیل عبور زائرین در مسیر پیاده روی اربعین حسینی داشته باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.