محمد علی وکیلی در جلسه علنی امروز مجلس این تذکرات را به شرح زیر قرائت کرد:

حسین مقصودی به وزیر کار: علت عدم انحلال هولدینگ غیر قانونی درمان تامین اجتماعی چیست؟

شریف‌پور به وزیر نفت: علی رغم تسریع در مصوبه هیات دولت مبنی بر اخذ جریمه برای نفت و گاز کامیون‌ها علت اخذ جریمه بنزین باک خودرو از خودروهای سواری در گمرک بازرگان چیست؟

شهاب نادری به وزرای کار، نیرو: چرا در خصوص بازنشستگان و ایجاد خانه امید تاخیر انجام می شود؟ علت بی توجهی به آب شرب مناطق زلزله زده چیست؟

حسن نوروزی به رییس جمهور و وزرای کشاورزی و اقتصاد: چرا با تسهیل امور ، راه را برای اشتغال در کشور هموار نمی‌کنید؟ چرا برای صادرات سیب که هزاران تن از آن در دماوند و ارومیه فاسد شده فکری نمی‌شود؟ چرا پزشکان فرار مالیاتی دارند و شما رئوفانه از کنار آن عبور می کنید؟

هاجر چنارانی به وزرای نیرو و نفت: لزوم تخصیص سهم ویژه از بودجه برای تامین آب شرب شهرستان نیشابور و لزوم رسیدگی به مشکل تامین آب شرب روستاهای شهرستان نیشابور، لزوم عدم تبدیل سهم قیر جاده های روستایی به ریال و تسریع در تحویل  دو میلیون تن سهم قیر جاده‌ها.

هزارجریبی به وزیر کشاورزی و رییس جمهور: لزوم افزایش کشت پنبه و توجه ویژه به تعیین نرخ تضمینی مناسب خرید پنبه از کشاورزان، لزوم جلوگیری از واردات بی رویه نخ که موجب نابودی صنایع ریسندگی و کشت پنبه در کشور می‌شود، لزوم توجه به بیکاری و افزایش سن ازدواج، فقر، گرانی، فحشا، خودکشی و افسردگی در میان جوانان کشور.

علی وقفچی به رییس جمهور: تسریع در ابلاغ آیین‌نامههای اجرایی قانون حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع دستی بعد از گذشت ١٨ ماه تاخیر.

محمود شکری به وزرای کشاورزی و دفاع: تسریع در پرداخت بیش از ٥ ماه حقوق معوقه کارکنان شرکت جنگل شفارود توسط سازمان جنگل‌ها و مراتع، علت اخراج کارکنان شرکت جنگل شفارود که بیش از ٤٠ سال سابقه حفاظت از جنگل را دارند.

حاجی به وزرای دفاع، ارتباطات و کشاورزی: صدور دستور رفع مشکلات لوکوموتیو داران استان اصفهان در خصوص پرداخت مزایای داخلی و تامین معیشت و رفاه آنان،علت حذف سامانه تلفنی ١٢٣ تاکسی بی سیم توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با توجه به نیاز کشور به گوشت و با توجه به بارندگی های سال جاری لزوم مساعدت لازم با دامداران برای بهربرداری از  مراتع.

پوربافرانی به وزیر ورزش: علت عدم تکمیل سالن های ورزشی شهرستان های حوزه انتخابیه.

علی محمد مرادی، محمود زاده و جواد کاظم نسب به وزیر کشاورزی: علت عدم پرداخت به موقع بهای خرید تضمینی گندم از کشاورزان.

الله یار ملکشاهی به وزیر نیرو: لزوم جبران خسارات ناشی از دریاچه سد سیمره در منطقه رودبار کوهدشت.

سید مهدی فرشادان به وزیر راه :علت تاخیر و ابطال مکرر پرواز های تهران - سنندج چیست؟

محمد حسینی به وزیر نیرو: تسریع در اتمام طرح آبرسانی به تفرش با توجه به تامین اعتبار و تخصیص بیش از ١٠٠ درصد اعتبار در سال ٩٦ و ٩٧.

خجسته به وزیر نیرو: علت لغو نمودن جلسه هماهنگ شده شما با سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص آب همدان.

رضیان به وزیر صنعت: افزایش قیمت سبوس موجب نابودی دامداری و افزایش قیمت مواد لبنی شده است.

کوچکی نژاد به وزرای ورزش و کشاورزی: علت انتخاب رییس هیات‌های ورزشی به صورت گزینشی چیست؟ علت عدم انجام کشت دوم در شالیزارهای استان‌های شمالی و عدم کنترل محصولات تراریخته؟

کوهکن به وزیر کار: رسیدگی یه وضعیت بحرانی شرکت سهامی ذوب آهن از لحاظ امور زیست محیطی، به وزیر کار: عدم به کارگیری افراد بازنشسته در پست‌های حراستی و دیگر امور شرکت سهامی دوب آهن با توجه به حضور نیرو انسانی ماهر و با تجریه، رسیدگی به گزارشات تخلفات مالی و قانونی در شرکت پویش ذوب آهن.

راضی نوری به وزیر نیرو: تسریع در ایجاد سیل بند در محورهای آسیب پذیر سیلاب در شهرستان شوش دانیال.

محبی نیا به وزیر علوم: رسیدگی به وضعیت نابسامان دانشگاه علمی کاربردی استان آذربایجان غریبی.

محمد علی وکیلی به وزیر فرهنگ: لزوم نظارت و تذکر به انتشار مطالب موهن به قوم بزرگ لر در کتاب ضرب المثل‌های فارسی از طریق فروشگاه‌های مجازی.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.