حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اظهار داشت: برخی نمایندگان مجلس برای رای آوری دستگاه های اجرایی را مجبور می‌کنند دست به انجام پروژه بزنند که هیچ توجیهی ندارد، یا با ارائه شعارهای اغراق آمیز که هیچ توانی برای انجام آن ندارند مردم را نسبت به نظام بدبین می کنند، شورای نگهبان باید این افراد را رصد کرده و رد صلاحیت کند.

وی در ادامه با اشاره به واقعه غدیر گفت: در مسیر حق نباید تردید، دو دلی به مسئولان راه پیدا کند باید کارها را با قاطعیت انجام داد همانگونه که در واقعه غدیر خم پیامبر (ص)، حضرت علی (ع) را بعنوان جانشین معرفی کرد و نترسید، مدیران ما نیز باید برنامه های علمی و کارشناسی شده خود را با اقتدار انجام بدهند و از شعار و هیاهو نترسند.

او به اقتدار مقام معظم رهبری در مقابل دیگر کشورها به ویژه رییس جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: اقتدار مقام معظم رهبری باعث شده نیروهای ما بتوانند کشتی دشمن را بگیرند و جرات کنند پهپاد آنها را در هوا بزنند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه گفت: تحریم نفت شاید به نفع ما باشد، زیرا ما سالها بنا داشتیم بودجه خارج از پول نفت را ببندیم و این امکان را به ما می دهد با اتکا به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی خودمان را از وابستگی به آن نجات دهیم.

وی واقعه غدیر خم را برای مدیران کشور یک درس دانست و گفت: نکته اول غدیر خم این است که پیغمبر اسلام که ۲۳ سال در راه اسلام جهاد کرد و متحمل زحمات زیادی شد، اسلام را رها نکرد و آن را به کسی واگذار کرد که بتواند این راه را ادامه دهد.

او اظهار داشت: کشور ما هم اکنون در وضعیت سختی قرار دارد همه باید بدانند که در راه حق قرار دارند و شیاطین برای آن ها سختی ها، تحریم ها و ظلم قرار می دهند که باید تحمل کنیم چون راه ما حق است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.