به گزارش دنیای اقتصاد، امروز سه شنبه ۲۲ مرداد ماه بازار طلا، سکه و دلار در حالی آغاز به کار کردند که قیمت ها خلاف روند روزهای گذشته سیر افزایشی را در پیش گرفتند، البته در طول روز برای چند مرتبه قیمت‌ها به ثبات رسید تا برای بازه کوتاهی سیر نزولی پیدا کرد اما در نهایت بازار در پایان روز با روند افزایشی بسته شد.

دلار در صرافی‌ها امروز را با قیمت ۱۱,۶۹۶ (یازده هزار و ششصد و نود و شش) تومان آغاز کرد و در طول روز هم ثبات قیمت را تجربه کرد و هم روند کاهشی البته به شدت نامحسوس را در پیش گرفت اما در نهایت با ۱۱,۶۹۲ (یازده هزار و ششصد و نود و دو) تومان بسته شد. دلار در بازار تهران هم صبح امروز با قیمت ۱۱,۷۳۰ (یازده هزار و هفتصد و سی) تومان آغاز کرد در نهایت ۱۱,۷۲۰ (یازده هزار و هفتصد و بیست ) تومان معامله شد.

یورو هم که در ساعات نخست فعالیت بازار ۱۳,۲۰۰ (سیزده هزار و دویست) تومان قیمت گذاری شد، وضعیت نسبتا مشابهی داشت و در ساعاتی از روز در مقایسه با دو روز گذشته ثبات قیمت را تجربه کرد اما در نهایت روز همچون دو روز پیش به ۱۳,۱۹۲ (سیزده هزار و یکصد و نود و دو ) تومان رسید.

در بازار طلا اما از صبح تا عصر امروز قیمت ها روند صعودی خود را حفظ کردند، طلا ۱۸ عیار که در آغاز روز ۴۱۷,۶۰۰ (چهارصد و هفده هزار و ششصد) تومان ارزش گذاری شد، در ساعات پایانی روز با قیمت ۴۱۷,۹۰۰ (چهارصد و هفده هزار و نهصد ) تومان بسته شد. طلا ۲۴ عیار هم در بیست و دومین روز از مرداد با قیمت ۵۵۶,۸۰۰ (پانصد و پنجاه و شش هزار و هشتصد) تومان آغاز کرد و در ساعات پایانی بازار به ۵۵۷,۲۰۰ (پانصد و پنجاه و هفت هزار و دویست ) تومان رسید.

و اما سکه، قیمت سکه بهار آزادی امروز با ۴,۰۹۴,۰۰۰ (چهار میلیون و نود و چهار هزار) تومان آغاز شد اما سیر صعودی را نسبت به دو روز گذشته حفظ کرد اما روز را با همین قیمت به پایان برد. سکه در بازار تهران هم که امروز ۴,۲۲۰,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و بیست هزار) تومان قیمت خورد در نهایت با قیمت ۴,۲۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست هزار) تومان بسته شد.

در ادامه جزییات قیمت‌های بسته شده بازار طلا، سکه و ارز امروز را مشاهده خواهید کرد.

قیمت طلا، سکه و دلار امروز 22 مرداد 98

قیمت اونس طلا امروز

امروز هر اونس طلا خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۴۹۵ (یک هزار و چهارصد و نود و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ مصادف با ۱۳ آگوست ۲۰۱۹ - با رشد ۱.۳۴ درصدی به ۱,۵۱۶ (یک هزار و پانصد و شانزده ) دلار رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا
قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱,۵۱۶ ۲۰ ۱.۳۴ امروز
۱,۴۹۵ -۰.۱۵ روز قبل
۱,۴۹۷ -۱۰ -۰.۶۶ ۳ روز پیش
به محض تغییر قیمت جداول بروزرسانی می شوند

 

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۱۷,۹۰۰ (چهارصد و هفده هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۷۷ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۴۱۷,۹۰۰ ۷,۴۰۰ ۱.۷۷ امروز
۴۱۰,۵۰۰ -۲,۱۰۰ -۰.۵۲ ۲ روز پیش
۴۱۲,۶۰۰ -۵,۵۰۰ -۱.۳۴ ۳ روز پیش
به محض تغییر قیمت جداول بروزرسانی می شوند

 

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۱.۷۷ درصدی، از ۵۴۷,۳۰۰ (پانصد و چهل و هفت هزار و سیصد ) تومان به ۵۵۷,۲۰۰ (پانصد و پنجاه و هفت هزار و دویست ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۲۴ عیار
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۵۵۷,۲۰۰ ۹,۹۰۰ ۱.۷۷ امروز
۵۴۷,۳۰۰ -۲,۸۰۰ -۰.۵۲ ۲ روز پیش
۵۵۰,۱۰۰ -۷,۴۰۰ -۱.۳۵ ۳ روز پیش
به محض تغییر قیمت جداول بروزرسانی می شوند

 

آخرین نرخ مثقال طلا

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۲۰۰۰ تومان افزایش، ۱,۸۱۰,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و ده هزار) تومان نرخ گذاری شد.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر مثقال طلا
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱,۸۱۰,۰۰۰ ۳۲,۰۰۰ ۱.۷۶ امروز
۱,۷۷۸,۰۰۰ -۱۱,۰۰۰ -۰.۶۲ ۲ روز پیش
۱,۷۸۹,۰۰۰ -۲۰,۰۰۰ -۱.۱۲ ۳ روز پیش
به محض تغییر قیمت جداول بروزرسانی می شوند

 

آخرین نرخ دلار در صرافی

امروز دلار مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، دلار که ۲ روز پیش تا ۱۱,۷۰۰ (یازده هزار و هفتصد ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ مصادف با ۱۳ آگوست ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۰۶ درصدی به ۱۱,۶۹۲ (یازده هزار و ششصد و نود و دو ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۱,۶۹۲ -۰.۰۷ امروز
۱۱,۷۰۰ -۱۰۰ -۰.۸۶ ۲ روز پیش
۱۱,۸۰۰ -۴۰ -۰.۳۴ ۳ روز پیش
به محض تغییر قیمت جداول بروزرسانی می شوند

 

آخرین نرخ دلار در بازار تهران

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۱,۷۲۰ (یازده هزار و هفتصد و بیست ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو

یورو، امروز به ۱۳,۱۹۲ (سیزده هزار و یکصد و نود و دو ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر بوده است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر یورو
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۳,۱۹۲ ۰ ۰ امروز
۱۳,۱۹۲ -۰.۰۷ روز قبل
۱۳,۲۰۰ -۹۷ -۰.۷۴ ۲ روز پیش
به محض تغییر قیمت جداول بروزرسانی می شوند

 

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با افزایش ۰.۵۹ درصدی، از ۱۴,۰۷۳ (چهارده هزار و هفتاد و سه ) تومان به ۱۴,۱۵۷ (چهارده هزار و یکصد و پنجاه و هفت ) تومان رسید.

قیمت سایر ارزها امروز

در بازار امروز درهم امارات ۳,۱۹۵ (سه هزار و یکصد و نود و پنج ) تومان، لاری گرجستان ۴,۰۰۵ (چهار هزار و پنج ) تومان، لیر ترکیه ۲,۰۹۶ (دو هزار و نود و شش ) تومان، دلار کانادا ۸,۸۵۰ (هشت هزار و هشتصد و پنجاه ) تومان، دلار استرالیا ۷,۹۳۸ (هفت هزار و نهصد و سی و هشت ) تومان، فرانک سوئیس ۱۲,۱۰۴ (دوازده هزار و یکصد و چهار ) تومان، منات آذربایجان ۶,۹۰۲ (شش هزار و نهصد و دو ) تومان، روبل روسیه ۱۸۰ (یکصد و هشتاد ) تومان، بات تایلند ۳۸۰ (سیصد و هشتاد ) تومان و رینگیت مالزی ۲,۷۹۶ (دو هزار و هفتصد و نود و شش ) تومان نرخ گذاری شدند.

آخرین نرخ سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی شاهد افزایش ۰.۷۳ درصدی قیمت بوده است، سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۴,۰۶۴,۰۰۰ (چهار میلیون و شصت و چهار هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ مصادف با ۱۳ آگوست ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۷۳ درصدی به ۴,۰۹۴,۰۰۰ (چهار میلیون و نود و چهار هزار) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه بهار آزادی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۴,۰۹۴,۰۰۰ ۳۰,۰۰۰ ۰.۷۳ امروز
۴,۰۶۴,۰۰۰ ۰ ۰ ۲ روز پیش
۴,۰۶۴,۰۰۰ -۷۰,۰۰۰ -۱.۷۳ ۳ روز پیش
به محض تغییر قیمت جداول بروزرسانی می شوند

 

قیمت سکه در بازار تهران امروز

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۲۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۷۱ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی امروز

سکه امامی، امروز به ۴,۱۹۰,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و نود هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۷۸ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه امامی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۴,۱۹۰,۰۰۰ ۳۳,۰۰۰ ۰.۷۸ امروز
۴,۱۵۷,۰۰۰ -۱۲,۰۰۰ -۰.۲۹ ۲ روز پیش
۴,۱۶۹,۰۰۰ -۴۴,۰۰۰ -۱.۰۶ ۳ روز پیش
به محض تغییر قیمت جداول بروزرسانی می شوند

 

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه امروز با افزایش ۱.۳۳ درصدی، از ۲,۲۱۸,۰۰۰ (دو میلیون و دویست و هجده هزار) تومان به ۲,۲۴۸,۰۰۰ (دو میلیون و دویست و چهل و هشت هزار) تومان رسید.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۲.۷۶ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱,۴۴۹,۰۰۰ (یک میلیون و چهارصد و چهل و نه هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی، امروز به ۹۷۹,۰۰۰ (نهصد و هفتاد و نه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۲.۰۴ درصدی داشته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.