با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، مصطفی خاکسار قهرودی به سمت قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای مصطفی خاکسار قهرودی

آستان قدس رضوی ایوان زرّین اسلام ناب محمدی (ص) و نگارستان معارف قرآنی و تعالیم عترت نبوی (ص) است و اینک در سپیده‌دم گام دوم انقلاب اسلامی، تعالی دستاوردهای پیشین و گلبانگ آفاق نوین را در فرا راه همت خویش دارد.

با تقدیر و سپاس از تلاش‌های مؤثر و خالصانه جناب آقای فاطمی امین، جنابعالی را که از اخلاق و تعهد ایمانی و نیز کارنامه موفق اجرایی برخوردارید، به سمت قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب می‌کنم.

امید می‌رود که با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از مدیران جوان متدین و انقلابی، منویات رهبر فرزانه انقلاب را که در حکم مبارک مرقوم داشتند، محقّق سازید و در این مجموعه خدمت به زائران و مجاوران به‌ویژه ضعیفان و نیازمندان، بهره‌مندی از ظرفیت فرهنگی آستان قدس رضوی و مراقبت از گنجینه معماری حرم رضوی، حفاظت از موقوفات، ساماندهی مجموعه‌های اقتصادی و همکاری با مدیریت‌های دولتی کشوری و استانی مورد اهتمام و تلاش مضاعف قرار گیرد.

شایان ذکر است، مصطفی خاکسار قهرودی مسئولیت‌هایی همچون معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی، ریاست سازمان حج و زیارت، معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) و فرماندهی سپاه سیستان و بلوچستان را در کارنامه دارد.

گفتنی است پیش از این سید رضا فاطمی امین عهده دار این مسئولیت بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.