به نوشته روزنامه «آمریکن فری پرس» بولتون و پمپئو در حقیقت سربازان صهیونیست برای مقابله با ایران هستند.

براساس گزارش این روزنامه آمریکایی، بارها مشاوران ترامپ در مورد ایران به رئیس جمهوری از اطلاعات آژانس سرویس اسرائیل استفاده کرده و وی را برای اقدام نظامی علیه ایران تحریک می کنند.

روزنامه آمریکن فری پرس افزود، در صورت پیشبرد اهداف سیاسی مشاوران ترامپ، منطقه خاورمیانه با یک جنگ کامل نظامی مواجه خواهد شد.

بولتون و پمپئو بارها با تحریک رئیس جمهوری امریکا مبنی بر اینکه نیروهای این کشور در منطقه خاورمیانه از طریق ایران مورد تهدید قرار دارند، موجب اعزام ناوهواپیمابر آبراهام لینگن و بمب افکن های بی ۵۲ به منطقه شدند.

دیپلمات ها و منابع امنیتی اروپا مستقر در لندن و مسکو بر این باورند که اطلاعات جمع آوری شده مشاوران ترامپ (بولتون، پمپئو) از طریق بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بدست آنان رسیده است.

پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا پیش از این نیز در ماه می سال ۲۰۱۸، نیروی قدس ایران را به دست داشتن در ترورهای اروپا متهم کرد این در حالی است که هم زمان مقامات اروپایی عنوان کردند هیچ سندی مبنی بر حقانیت ادعاهای وزیر امورخارجه آمریکا در دست نیست.

کارشناسان امنیتی معتقدند که پمپئو از طریق دوستان اسرائیلی خود مجددا به اخبار کذب علیه ایران دسترسی پیدا کرده است اما در مقابل با استقبال سرد مقامات اروپایی مواجه شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.