به گزارش دنیای اقتصاد از بازار طلا، دلار و سکه، امروز قیمت دلار در صرافی‌ها روند نزولی داشت و یورو و پوند افزایش قیمت را تجربه کردند. سکه نیز کاهش قیمت را تجربه کرد، اما قیمت طلا در ساعات پایانی روز روند رو به رشدی داشت.

گزارش دنیای اقتصاد از قیمت طلا، سکه و دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۱/۲۲

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۱,۳۰۵ (یک هزار و سیصد و پنج ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۴ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ و ۲۴ عیار امروز

در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۴۰۰ تومان افزایش، ۴۴۲,۳۰۰ (چهارصد و چهل و دو هزار و سیصد ) تومان نرخ گذاری شد.

همچنین هر گرم طلا ۲۴ عیار با افزایش ۰.۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۵۸۹,۸۰۰ (پانصد و هشتاد و نه هزار و هشتصد ) تومان معامله شد.

قیمت طلای 18 عیار / 740 امروز

در بازار امروز طلای 18 عیار / 740 نسبت به روز قبل ، با ۴۰۰ تومان افزایش، ۴۳۶,۴۰۰ (چهارصد و سی و شش هزار و چهارصد ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ مثقال طلا

هر مثقال طلا، امروز به ۱,۹۱۵,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و پانزده هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار در صرافی‌ها

دلار در صرافی‌ها امروز با کاهش ۰.۱۳ درصدی، از ۱۳,۷۵۰ (سیزده هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان به ۱۳,۷۳۱ (سیزده هزار و هفتصد و سی و یک ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار تهران امروز

دلار در بازار امروز تهران، به 13,950 (سیزده هزار و نهصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.35 درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو

همچنین یورو با افزایش ۰.۰۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۵,۵۴۷ (پانزده هزار و پانصد و چهل و هفت ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ پوند

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۱۰ تومان افزایش، ۱۷,۹۸۷ (هفده هزار و نهصد و هشتاد و هفت ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سایر ارزها

در بازار امروز درهم امارات ۳,۷۴۱ (سه هزار و هفتصد و چهل و یک ) تومان، لیر ترکیه ۲,۴۰۳ (دو هزار و چهارصد و سه ) تومان، دلار کانادا ۱۰,۲۸۹ (ده هزار و دویست و هشتاد و نه ) تومان، دلار استرالیا ۹,۸۳۷ (نه هزار و هشتصد و سی و هفت ) تومان، رینگیت مالزی ۳,۳۴۲ (سه هزار و سیصد و چهل و دو ) تومان، منات آذربایجان ۸,۰۸۲ (هشت هزار و هشتاد و دو ) تومان و لاری گرجستان ۵,۰۷۰ (پنج هزار و هفتاد ) تومان نرخ گذاری شدند.

قیمت سکه بهار آزادی و امامی امروز

سکه بهار آزادی امروز با کاهش ۲.۸۵ درصدی، از ۴,۶۷۸,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و هفتاد و هشت هزار) تومان به ۴,۵۴۸,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و چهل و هشت هزار) تومان رسید.

سکه امامی امروز با کاهش ۱.۴۲ درصدی، از ۴,۸۴۴,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد و چهل و چهار هزار) تومان به ۴,۷۷۶,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد و هفتاد و شش هزار) تومان رسید.

قیمت سکه در بازار تهران امروز

سکه در بازار امروز تهران، به 4,830,000 (چهار میلیون و هشتصد و سی هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش 0.86 درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

همچنین نیم سکه با کاهش ۲.۲۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۶۷۹,۰۰۰ (دو میلیون و ششصد و هفتاد و نه هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ ربع سکه

ربع سکه امروز با کاهش ۰.۵۷ درصدی، از ۱,۷۴۹,۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و چهل و نه هزار) تومان به ۱,۷۳۹,۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و سی و نه هزار) تومان رسید.

قیمت سکه گرمی امروز

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۹۴۹,۰۰۰ (نهصد و چهل و نه هزار) تومان قیمت خورد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.