به گزارش دنیای اقتصاد از بازار طلا، دلار و سکه، امروز قیمت دلار، یورو و پوند، سکه بهار آزادی و امامی و همچنین طلای ۱۸ و ۲۴ عیار روند نزولی داشت. در مقابل سکه در بازار تهران با افزایش قیمت همراه بود.

گزارش دنیای اقتصاد از قیمت طلا، سکه و دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۱/۲۱

آخرین نرخ اونس طلا

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۳۰۱ (یک هزار و سیصد و یک ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ مصادف با ۱۰ آوریل ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۱۹ درصدی به ۱,۳۰۴ (یک هزار و سیصد و چهار ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار و 24 عیار

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۲.۸۱ درصدی، از ۴۵۶,۷۰۰ (چهارصد و پنجاه و شش هزار و هفتصد ) تومان به ۴۴۴,۲۰۰ (چهارصد و چهل و چهار هزار و دویست ) تومان رسید.

همچنین هر گرم طلا ۲۴ عیار با کاهش ۲.۸۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۵۹۲,۲۰۰ (پانصد و نود و دو هزار و دویست ) تومان معامله شد.

قیمت مثقال طلا امروز

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به روز قبل ، با ۶۰۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۹۱۹,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و نوزده هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ دلار در صرافی‌ها

دلار امروز در صرافی‌ها با کاهش ۳.۰۹ درصدی، از ۱۴,۱۷۵ (چهارده هزار و یکصد و هفتاد و پنج ) تومان به ۱۳,۷۵۰ (سیزده هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار تهران امروز

دلار در بازار امروز تهران، خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، به طوری که دلار در بازار امروز تهران، که روز قبل تا 14,230 (چهارده هزار و دویست و سی ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه 21 فروردین 1398 مصادف با 10 آوریل 2019 - با کاهش 2.37 درصدی به 13,900 (سیزده هزار و نهصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ یورو

همچنین یورو با کاهش ۰.۷۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۵,۵۵۳ (پانزده هزار و پانصد و پنجاه و سه ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ پوند

امروز پوند خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است و به ۱۷,۹۶۲ (هفده هزار و نهصد و شصت و دو ) تومان رسید.

آخرین نرخ سایر ارزها

در بازار امروز درهم امارات ۳,۷۴۲ (سه هزار و هفتصد و چهل و دو ) تومان، لیر ترکیه ۲,۴۱۵ (دو هزار و چهارصد و پانزده ) تومان، دلار کانادا ۱۰,۳۰۳ (ده هزار و سیصد و سه ) تومان، دلار استرالیا، ۹,۸۲۳ (نه هزار و هشتصد و بیست و سه ) تومان، رینگیت مالزی ۳,۳۴۹ (سه هزار و سیصد و چهل و نه ) تومان، دینار عراق ۱۱ (یازده ) تومان، بات تایلند ۴۳۳ (چهارصد و سی و سه ) تومان، منات آذربایجان ۸,۰۸۴ (هشت هزار و هشتاد و چهار ) تومان، درام ارمنستان ۲۸ (بیست و هشت ) تومان و لاری گرجستان ۵,۰۸۳ (پنج هزار و هشتاد و سه ) تومان قیمت خوردند.

آخرین نرخ سکه بهار آزادی و سکه امامی

سکه بهار آزادی امروز با کاهش ۱.۴۹ درصدی، از ۴,۷۴۸,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد و چهل و هشت هزار) تومان به ۴,۶۷۸,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و هفتاد و هشت هزار) تومان رسید.

همچنین سکه امامی با کاهش ۳.۰۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴,۸۲۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد و بیست هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه در بازار تهران

سکه در بازار امروز تهران، خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، به طوری که سکه در بازار امروز تهران، که روز قبل تا 4,980 (چهار هزار و نهصد و هشتاد ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه 21 فروردین 1398 مصادف با 10 آوریل 2019 - با رشد 99.89 درصدی به 4,872,000 (چهار میلیون و هشتصد و هفتاد و دو هزار) تومان رسید.

قیمت نیم سکه امروز

همچنین نیم سکه با افزایش ۰.۳۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۷۳۹,۰۰۰ (دو میلیون و هفتصد و سی و نه هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ ربع سکه

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۲۰۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۷۴۹,۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و چهل و نه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی، امروز به ۹۵۹,۰۰۰ (نهصد و پنجاه و نه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۰۸ درصدی داشته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.