در زمان ارسال این گزارش قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۵۳ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ هزار تومان افزایش یافته است. اما سکه تمام طرح قدیم بدون تغییر قیمت مانده و چهار میلیون تومان فروخته می‌شود.

هر قطعه نیم سکه نیز دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمتدارد که ثابت مانده است. اما ربع سکه با افزایش ۲۰ هزار تومانی همراه شده و  یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

در این میان هر قطعه سکه یک گرمی با کاهش ۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، ۷۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۶۵ هزار تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد می‌شود که اندکی نسبت به دیروز افزایش قیمت را تجربه می‌کند.

اما در بازار ارز امروز (چهارشنبه) شاهد کاهش اندک و ثبات تقریبی نرخ‌ها بودیم؛ به گونه‌ای که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها که مجوز آن در نیمه نخست امسال از سوی بانک مرکزی به بانک‌ها داده شد، امروز (سوم بهمن)  ۱۱ هزار و ۴۹۰ تومان بود که نسبت به دیروز حدود ۱۰۰ تومان ارزان شده است.

نرخ فروش یورو در صرافی‌های بانکی نیز ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان است و این نوع ارز از سوی این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۱۱۲ تومان از مردم خریداری شد که اندکی کاهش یافته است.

همچنین بانک‌ها امروز هر پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان خریدند.

در صرافی‌های مجاز نیز دلار ۱۱ هزار و ۵۴۰ تومان و هر یورو هم ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان فروخته شد.

شعب ارزی بانک‌ها نیز امروز ارز مسافرتی را تا سقف ۵۰۰ یورو برای مسافران کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای مسافران سایر کشورها در صورت کامل بودن مدارک عرضه کردند که نرخ آن ۱۳ هزار و ۷۸۰ تومان بود.

 

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۹۷/۱۱/۳

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.