امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته افزایش داشته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۹۱۵ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۷۹۳ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون  تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۲۳۵ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۷۵  هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۵۸ هزار و ۵۴۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۹.۶دلار معامله می‌شود.

گفتنی است، صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری با ۲۰۰ تومان افزایش نسبت به نرخ پایانی دیروز، ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک ها ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۲۰۰  تومان است.

یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴۷۹۱ تومان،‌ درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و پوند انگلیس نیز ۵۴۰۰ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.