سرهنگ کیوان ظهیری درباره جزئیات این حادثه گفت: در یک قتل خانوادگی چهار نفر از اعضای یک خانواده شامل دو دختر جوان، یک مرد سالخورده و یک خانم سالمند توسط پدر خانواده به قتل رسیده‌اند.

وی درباره جزییات این قتل خانوادگی ادامه داد: شب گذشته حوالی ساعت ۲۲ مردی ۴۷ ساله که نزدیک به چهار سال با همسرش اختلافات شدید خانوادگی داشته به منزل شخصی خود در محدوده خیابان نبرد جنوبی مراجعه می‌کند. این فرد هنگام مراجعه به منزل مقدار زیادی شیر و موز تهیه کرده و در منزل شیر موز را آماده و داروی خواب‌آور درون آن ریخته و به دو دختر و پدر و مادر همسرش می‌خوراند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه همسر این فرد به دلیل قهر یک هفته در کرج زندگی می‌کرده تصریح کرد: این فرد دارای دو دختر ۱۹ ساله و ۱۷ ساله بود و در شب حادثه پدر و مادر همسرش برای دیدن نوه‌هایشان در منزل آنها بودند.

 

سرهنگ ظهیری خاطرنشان کرد: پس از نوشیدن شیرموز آرام آرام خواب دو دختر و پدر بزرگ و مادربزرگ آنها را فراگرفته و دو دختر در اتاق و پدر و مادر بزرگ نیز در پذیرایی به خواب می‌روند. این فرد نیز مشغول تماشای تلویزیون بوده و بعد از اینکه مطمئن می‌شود همه خواب هستند با کارد آشپزخانه که حدود ۴۰ سانت بوده بر بالین دختر بزرگش رفته دستش را به زیرگلو انداخته و قصد خفه کردن او را داشته اما وقتی با مقاومت دختر روبرو می‌شود با کارد آشپزخانه گلوی دختر را می‌برد.

وی ادامه داد: دختر کوچک به دلیل سر و صدا از خواب بیدار شده و در مقابل پدر مقاومت می‌کند پدر روی سینه دختر می‌نشیند با فشار دادن صورت و وارد کردن ضربات مشت با کاردی که در دست داشته گلوی دختر کوچک را می‌برد وقتی مطمئن می‌شود دو دختر جان خود را از دست دادند وارد پذیرایی شده و بر بالین پدر همسر رفته و با استفاده از همان چاقو اقدام به بریدن گلوی پدر همسر سابق که حدودا ۷۹ ساله داشته می‌کند. بعد از کشتن پدر همسر، مادر همسر سابقش نیز از خواب بیدار شده و او نیز با دو دست اقدام به خفه کردن مادر همسر می‌کند و از آنجا که ناموفق بوده با کارد آشپزخانه چندین ضربه به سینه مادر همسرش وارد می‌کند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: این اتفاق در ساعت یک شب به پایان می‌رسد و قاتل تا صبح در داخل خانه می‌ماند و از خانه خارج نمی‌شود و متهم پس از ارتکاب جنایت اقدام به خوردن میوه کرده و سپس بر سر بالین دختران رفته و گریه می‌کند.

وی درخصوص انگیزه قاتل از ارتکاب این جنایت خانوادگی گفت: انگیزه قاتل بنا به گفته خود اختلافات شدید خانوادگی بوده و پدر و مادر همسر به ویژه مادر همسر را مقصر اصلی این اختلافات می‌دانسته و قصد داشته دخترانش مانند مادرشان نباشند و زندگی کسی را خراب نکنند از همین رو آنها را نیز به قتل می‌رساند.

وی ادامه داد: قاتل روز بعد به صورت خودمعرف به همراه برادرش به کلانتری ۱۳۲ نبرد رفته و خود را معرفی می کند عوامل کلانتری با دستور مقام قضایی به منزل رفته و با صحنه جنایت روبرو می‌شوند. در حال دحاضربازپرس کشیک قتل در محل حاضر و اقدامات اولیه را انجام می‌دهند. متهم نیز در بازداشت بوده و پرونده در حال بررسی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.