احمد امیرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اظهارات معاون پارلمانی رئیس جمهور مبنی بر اینکه صحبتی با عضو هیات رئیسه مجلس در مورد تعیین تاریخ جلسه سوال از رئیس جمهور نداشته اند، گفت: من در هیچ مصاحبه ای نگفته ام که آقای امیری در این خصوص با من صحبت کرده اند بلکه گفتم منبع مطلعی به بنده خبر داده که آقای امیری با رئیس جمهور صحبت کرده اند و تاریخ ششم شهریور را برای حضور در مجلس پیشنهاد داده اند آقای رئیس جمهور نیز پذیرفته اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور برای حضور در مجلس برای پاسخ به سوال نمایندگان یکشنبه و دوشنبه هفته جاری و یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده (چهارم، ششم و هفتم شهریور) فرصت دارد.

امیرآبادی تاکید کرد: آقای رئیس جمهور احتمالا هفته دولت را برای حضور در مجلس انتخاب کرده است و به نظرم بهتر بود این تاریخ را برای حضور در مجلس انتخاب نمی کرد. نمایندگان مایل نبودند برای حضور در مجلس جهت پاسخ به سوالات خبرنگاران هفته دولت را انتخاب کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از تاریخ دهم شهریور نیز نمایندگان برای سرکشی به حوزه های انتخابیه خود سفر می کنند و مجلس تعطیل است لذا رئیس جمهور برای حضور در مجلس جهت پاسخگویی به سوال نمایندگان تنها ۵ جلسه علنی مجلس را فرصت دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.