نصرالله پژمان‌فر در تذکر شفاهی خود ضمن عرض تسلیت شهادت شهید بهشتی و یاران باوفای ایشان و شکرگزاری از نعمت حفظ سلامت مقام معظم رهبری در توطئه‌ای که در همان سال صورت گرفت  بیان کرد: به تیم ملی فوتبال ایران به خصوص از طرف مردم حوزه انتخابیه خود تبریک می گویم و شکرگزار تلاش این افراد باشیم. امروز که  مجالس متعدد ختم  و ترحیم برجام در گوشه و کنار دنیا برگزار می‌شود و اروپاییان با بازی دروغین و ضعیفی که راه انداخته‌اند باید به دنبال علت ایجاد این وضعیت باشیم.

وی در ادامه بیان  کرد: مهم‌ترین اشکالی که در رویکرد دولت در موضوع برجام اتفاق افتاد رویکرد تنش‌زدایی بود که نه تنها مشکلی از مشکلات ما را حل نکرد بلکه انباشتی از مشکلات را بر کشور ما تحمیل کرد. زمانی که دشمن احساسش این بود  رویکرد ما تنش‌زدایی است بر طبل تنش‌ها کوبید و مشکلات زیادی را  بر ما تحمیل کرد و اگر احساس می‌کرد ما به دنبال رفع تهدیدات هستیم و ترسی از تنش‌ها نداریم عقب می‌نشست؛ همانطور که در موضوع دفاعی کشور علی رغم تحریم‌هایی که آنها  به وجود آوردند ما توانستیم به موفقیت برسیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد:  آقای روحانی ما باز دلواپس هستیم و دلواپس پخت‌وپزهایی هستیم که در پشت صحنه اتفاق می‌افتد و کارگرهایی که امروز سفره‌هایشان کوچک‌تر شده‌اند و دلواپس کشاورز و صنعت هستیم. چند نکته را در رابطه با حوزه انتخابیه‌ام باید بگویم. در رابطه با آب در مشهد رضا مشکلات جدی وجود دارد و دولت باید برنامه خود را در حمایت‌های مالی و در قالب طرح ملی اعلام کند. مشکلات ورزش نیز در شهر ورزش جدی است و امروز سرخوردگی برای جوانان در شهر مشهد ایجاد شده است. پیوست فرهنگی در طرح‌های بزرگ علی رغم اینکه مصوبه دارد متاسفانه اجرایی نمی‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.